Categories: 買物情報

《Minions 迷你兵團》限定店登陸尖沙咀 Toys “R” Us !

Published by
依莉詩
Share

《Minions 迷你兵團》電影仲未上映,大批的香港粉絲已經突然變成水貸客,搶購迷你兵 tic tac 糖,令一盒明明只值 $8 的糖瞬間升值 10倍。乘著這股熱浪,迷你兵已經登陸 Toys “R” Us 尖沙咀海運大廈旗艦店啦!

 

 

Ba-ba-ba-ba-ba-nana~ 尖沙咀店內的迷你兵無處不在,無論是牆上、貨架上,通通都係迷你兵!粉絲們一定要去潮聖啦!

 

▲阿 Bob 我嚟啦!~

▲ 係你揀精品的同時,仲有電視一路播放著《Minions 迷你兵團》的預告添!(小編好想快 D 睇啊!)

▲ 有齊 阿Bob、Kevin 同 Stuart 的公仔都只係 HK$349.9。

▲ 如果厭細隻,一於帶隻大既阿 Bob 番屋企吧!不過就要交出 $649.9 贖金啦!

▲會發光既阿 Bob 都好可愛呢!但 $399.9 你又覺得抵唔抵呢? ▲ 另外仲有好多迷你兵的袋同書包,小朋友番學用就岩晒。

▲ 各款 2吋的珍藏公仔都只係 HK$119.9 ,都係貴盒 tic tac 糖少少姐!

▲咦!?阿Bob 幾時做左皇帝架?仲要成 HK$449.9 添!

▲購買任何 Minions 產品仲可以 HK$20 換購環保袋,快D帶我番屋企啦!

資料來源:Toys “R” Us Hong Kong

Published by
依莉詩