Categories: 唐言無忌

唐言無忌:$148 一條 Lightning 線,幾個月就壞

Published by
唐美鳳
Share

難得星期日晏晝可以留喺屋企歎冷氣休息下,突然收到長輩 WhatsApp 傳來的語音短訊「邊度可以買到 iPhone 條線呀?」知道我從事科技相關工作,每逢有任何大小科技疑難雜症長輩就會馬上搵我,收到求救訊息自然馬上回覆「可以到 Apple Store 購買,$145 一條」。

電腦商場甚至坊間手機店都有各式雜牌貨,不過品質參差,為免長輩買錯要再行一次,就著他到 Apple Store 買正版。滿以為事情圓滿解決有覺好瞓,手機 WhatsApp 又再響起語音短訊,隔著螢幕都感覺長輩有點躁底「死仔!原裝好易壞,一年唔夠斷咗三條。如果買原裝都得就唔使問你啦!」明白晒!原來長輩和千千萬萬 iPhone、iPad 用戶一樣,Lightning 線壞完又壞,已經到了絕望程度。

每次看產品發佈會 Keynote,Apple 高層都會介紹新產品有幾 Amazing、Awesome、Beautiful、Cool、Extraordinary、Great、Gorgeous、Incredible、Magical、Phenomenal、Revolutionary、Terrific、Tremendous、Unbelievably Great、Wonderful….. 偏偏一條 USB 數據線由 iPhone 4 到 iPhone 6,無論是 30-pin 還是 Lightning,總逃不過幾個月就「打柴」的命運。有包拗頸讀者可能會話,你用得粗魯唔好怪人。不過我那部現被當作 CCTV 鏡頭,有 6 年歷史的 Android 手機,那 micro USB 線至今依然完好無缺啊。

一部 iPhone、iPad 動輒幾千,原裝 1m Lightning 線索價 $145,論襟用程度卻不及街邊 $15 一條 micro USB 線。難道要設計能用幾年同時又漂亮美觀的 USB 線,能夠考起擁有不少人材,還事事講求環保的 Apple 嗎?

圖片來源:Reddit


相關文章:
  • 中國手機市場競爭激烈 iPhone 從銷量首位直接跌至第五
  • Apple 推出開源生成式 AI OpenELM 有 4 種版本 + 可在手機上運行
  • 疑受 Samsung OLED 產能影響 全新 iPad Pro 11″ 或供不應求

  • Published by
    唐美鳳