Categories: 生活科技

家用 / 車用皆可 ! 5 款吸咀 + 車充 – Philips MiniVac 多功能無線吸塵機

Published by
依莉詩
Share

最近某同事識左個新女友,於是就買左部車同佢四圍去。原本都以為好過癮,點知佢女朋友好鍾意食零食,成日搞到成車都係零食碎。同事痛心之餘,又唔好意思話佢女朋友,於是小編就提議佢買番部家用車用一物兩用的吸塵機啦。

 

附汽車插頭,可長時間清潔車廂

私家車的內籠話大唔大,死角位都幾多,要清潔起上來都幾麻煩,好多時車主都會直接搵人幫自己洗車,一乾二淨,但是又無理由晚晚送完女朋友番屋企都去洗一次車掛,而 MiniVac 多功能無線吸塵機就正正適合佢。吸塵機可以在無線的情況下操作 11分鐘,其實已經夠晒時清理副座駕的座位和地毯的零食碎。萬一真係用到無電,吸塵機亦備有汽車使用插頭,讓你長時間使用。另外,附送的儲存袋更可以把吸塵機及車用插頭放在同一地方,那以後就算架車整到幾污穢,都可以隨時幫愛驅清潔乾淨啦!

▲ 車廂內籠好多死角位,若配合長喉管使用就可以輕鬆清潔座位空隙的零食碎。

▲ 無線操作可以更加方便靈活把吸塵機深入座位下方,吸走地毯上的塵埃。

▲ 吸塵機配備汽車使用插頭,就算用到無電都可以即刻插電繼續清潔 。

旋風式離心力吸塵系統,微塵一掃而空

說到吸塵機當然要揀一部吸力強的,試想如果下下都要來回吸幾次先乾淨,其實都幾費時。而 MiniVac 多功能無線吸塵機利用人體工學,配合用家使用時的姿勢設計氣動噴嘴,不但令你更就手,已經可以將吸力發揮得更好。而無塵袋離心力過濾設計會令吸入的污垢不停旋轉,確保污垢唔會塞住,令集塵量高達 0.5公升。另外,吸塵機設有雙重過濾系統,第一層隔濾網負責阻隔大部份的塵垢,第二層負責吸附更微細的灰塵微粒,保證灰塵一經吸入便難以逃脫。

▲ 配合大毛刷使用的話,就連家中地毯的毛髮都可以輕鬆吸走。

5 款吸咀配件、車用家用皆可

如果唔想只係於車用,MiniVac 多功能無線吸塵機還有 5個小配件滿足不同清潔需要。例如長喉管可以清潔車內座位隙縫;小及大毛刷可以清潔地毯上的毛髮;長短窄縫吸嘴就可以清潔屋企梳化之間的窄縫。外形簡約時尚的 MiniVac 多功能無線吸塵機設計輕巧,無論係屋企或車箱都容易收藏,而且吸塵機還附有一個充電式底座,那就可以把吸塵機掛於牆上或放在桌面,放在家中隨時候命。咁第日佢女朋友搬去同佢一齊住,都唔怕啦!

▲ 除了儲存袋,吸塵機附有 6個 (小及大毛刷、汽車使用插頭、長短窄縫吸嘴、長喉管 ) 配件,滿足家中及車內的不同清潔需要,難搞隙縫、死角都一次過清理好。

▲ 車內除了可以用汽車插頭充電,在家中亦可以放在充電式底座充電。

 

建議零售價:$748

查詢: Philips (2619 9663)


相關文章:
  • 雙籃式設計 9L 容量 Philips 全新氣炸鍋歐洲上市

  • Published by
    依莉詩