Categories: 手機配件

Lensbaby 又出新手機鏡頭?今次扭曲空間更犀利!

Published by
Billy
Share

無幾耐前 Moment 就推出左微距鏡啦,如果你覺得「唔夠喉」,不妨睇下專玩創意移軸鏡既 Lensbaby 新推出既 LM-20 同 LM-30 岩唔岩你啦,今次唔再玩移軸,而係扭曲空間,夠晒誇張,岩晒鍾意不平凡既用家。

今次新推出既 LM-20 同 LM-30 將會以套裝形式販賣,套裝亦會包含一枝小腳架,方便做長時間曝光。首先要講既就係 LM-20 ,佢既特點就係「中心點對焦」,而四邊就會開始模糊和散,散景有助突出主體,用黎做人像就最岩。

 

而另外一枝 LM-30 既特點係「四邊反射中心影像」,中心成像非常銳利,而四邊肵景就會重覆反射中心圖像,創意就夠啦,但靚唔靚就見仁見智啦。

Lensbaby 指越黎越多人鍾意用手機影相,而新既手機鏡頭就可以 fit 返一班創作者發揮創意同獨特視角。 今次呢個鏡頭套裝同 iPhone 5/5c/5s, 6 和 6 Plus 兼容,而除左 Jelly Bean 之外既其他 Android 系統設備都可以用得到佢個官方 app (但其實個 app 對用 LM-20 同 LM-30 影相都好似無乜影響)。有興趣既讀者,可以上 Lensbaby 官網訂購,售價為 US $90 (約 $698) 。

來源: PetaPixel

Published by
Billy