Categories: 手提電話

純白靚仔!更多 Moto G (2015) 渲染圖曝光

Published by
Edward
Share

之前曾經為大家報導過,Moto G(2015)呢部第三代機款的流出規格,以及首兩張渲染圖,令大家對呢部入門機十分期待。今日外媒就流出更多此機的渲染圖,如果屬實,從相片可見 Moto G(2015)採用純白設計,加上靚仔外型,令人期待度直線上升哩!

從上面的圖片可見,Moto G(2015)採用全白色設計,無論機面熒幕邊框、機背及機側都係白、銀配,真係幾靚。另外,機背採用少許弧形設計,與上代分別不大,拿係手上手感預計應該唔錯。

至於之前傳出的規格,Moto G(2015)預計會採用 Qualcomm Snapdragon 410 64-bit 或更新款的同級處理器(上代採用 400 處理器)、1GB RAM、8GB 內置儲存空間、5 吋 720p 熒幕及 1,300 萬像素鏡頭。究竟是否屬實?相信今年年底,大家就會知道了。另外如果 Moto G(2015)真係採用呢種設計,大家會心動想買番部做 2nd phone 嗎?

來源:nowhereelse

Published by
Edward