Categories: 影視娛樂

《 X 檔案》:闊別電視銀幕十三年,明年一月捲土重來 – 迷你劇 first look 搶先睇!

Published by
Billy
Share

當年 hit 爆既 X 檔案,好多港人都係佢既 die hard fans ,可惜係 2002 年第九季留低懸念之後就無聲無息消失左, 08 年既時候亦只係出過一套電影。不過, FOX 宣佈 X 檔案即將重返電視銀幕,係 2016 年 1 月 24 日首播,每逢星期一晚上八點播出,為期六集,暫時未有消息反應熱烈就會繼續開拍。

 

雖然劇情方面就未有任何宣佈,不過演員名單就出左,Fox ﹑ Dana﹑ Walter 同 The Smoking Man 主要四角將由原班人馬飾演,至於其他新加入既角色包括:Tad O’Malley ,一個網上主播同時係 Mulder 既盟友; Sveta ,外星人綁架事件中既受害者。今次 first look 係就係得 15 秒咁短,但唔等都等左 13 年,睇住止止鋪癮先:

來源: TV Guide

Published by
Billy