Categories: 扮靚科技評測

依莉詩開心大發現!鴨記 $50 電筒都做到 Gel 甲

Published by
依莉詩
Share

上次試完 Nailla 既 LED 燈機,覺得佢機仔細細真係好方便,不過,依莉詩我又點會咁快放棄,最後就俾我搵到日本品牌 Eternal Basic 推出既電筒型 LED 美甲燈。望真 D ,果然又真係成個電筒咁,但一 set Eternal Basic Gel甲套裝要成 $298,咁不如去鴨記買支電筒好過啦!於是小編就買左支電筒番嚟做測試啦。

 

鴨記照銀紙電筒

雖然自己都係女人,但有時真係覺得女人錢好易賺。講到甚麼便攜式美甲燈咁勁,好似好新好特別咁,其實說白 D 就係一支會發出 UV光既 LED 電筒,即係平時用嚟照銀紙,會發出藍光個種。小編去鴨寮街睇過,價錢由廿幾到百幾蚊都有,比起美甲燈,平得嚟仲多用途好多添!

圖片來源:dear-laura.com

 ▲ Eternal Basic 既便攜式 LED 美甲燈,十足一支電筒。

同樣 30秒搞掂

最後小編揀左一支比較硬淨的電筒嚟做測試。我用左 Nailla 既 One-Step Gel、Depend 同 某內地品牌既 Gel甲油試過,發覺同 Nailla、Depend 燈機一樣,用 30秒就可以完全照乾 Gel甲。

▲ 用電筒每次可以照到一隻指甲,非常適合旅行時用嚟補甲。

最緊要光源夠集中

去到鴨寮街,未必檔檔都會俾你拎支指甲油出嚟試。揀既時候最好搵一 D 光源較集中既,就算只係得一粒 LED燈都唔怕,因為 LED 係直束光,要直接照到指甲表面先會乾。小編呢支就有得伸縮既,收縮既時候會發出散光,照既範圍會較廣,而拉長時候既能量就較集中,所以除左用嚟照 Gel 甲。

▲ 收縮既時候會發出散光,照既範圍會較廣。

▲ 拉長時候既能量就較集中。

依莉詩:「$50 就搞掂,夠晒驚喜!」

估唔到照銀紙既電筒都可以用嚟做 Gel甲,平得嚟,仲係用乾電池,帶去旅行補甲就非常方便。不過佢就無燈機既自動計時功能,而且要自己搵野吊住,唔係就要下下拎住先用得啦!

▲ 其實淘寶都有好多類似既電筒賣,而且會送埋隻夾,咁做 Gel甲時就唔洗下下拎住啦!

Published by
依莉詩