數碼港女週記:遲到總好過冇到

Published by
Grace
Share

唔知大家平時出入搭開咩交通工具架呢?因為屋企「附近」有地鐵站,所以基本上我都以地鐵代步,雖然真係越來越貴,又成日故障… 但地鐵班次又密,又容易啲預時間,對我呢啲「唔夠鐘都唔出門口」的人來講,真係好方便。其實屋企附近都有好多巴士可以搭嘅,不過由於我腎虧,好容易就暈車浪,加上路面上有太多預計唔到的突發事件,所以有得揀我都唔會揀搭巴士。

雖然我唔鍾意搭巴士,但一直都有裝晒地鐵、九巴、新巴城巴 App,主要都係用黎查路線,冇乜用其他功能。年頭個陣,有新聞講話九巴個 App Update 左,終於識得預報到站時間,但就只限部分路線,對我來說都仲係冇乜用,因為我搭個啲都冇預報。但我記得對上一次睇九巴 App 的時候,我讚過佢終於肯用 Google Map,唔再用核突地圖。

啱啱 7 月個次更新又有「驚喜」,仲要出晒新聞稿,話增設鄰近巴士站的巴士線到站預報服務,睇到 269 條巴士線的到站預報時間。開頭完全係不以為意,可能係我對佢太冇期望 XD,一直都諗住個 App 都係廢廢地架啦,未必準。咁啱早兩日開 OT 夜收工,好攰,就諗住搭巴士返屋企,順便係架車度瞓一陣,去到個站度,貪得意 check 下個 App,睇下我搭個架巴士有冇到達時間可以睇,竟然有!我見到個 App 仲識得實時 Update,覺得都 ok 喎,冇我想像中咁流,哈哈。結果,可能因為已經過左繁忙時間,架巴士非常準時,係預計時間內到達,都幾喜出望外!

九巴仲話今年內會分階段推展到全部 400 多條路線,仲會係使用率高的巴士站,設置電子屏幕,俾市民係屏幕睇到巴士幾時到站。但新巴和城巴就話,到站系統涉及龐大成本,但會研究是否進一步擴展這服務(即係短期內唔會有 =.=)。

我對於九巴呢一種「突然積極」的做法係表示相當歡迎,因為我地實在落後鄰近地區太多喇,早在起碼 5 年前,人地一早已有巴士到站預報系統!報站系統我都費事講,成日都壞機,九巴好似仲停留係手動狀態(?),未搭過嘅巴士真係唔識落車,逼住要成日 check 實 Google Map,跟住又暈車浪;新巴城巴叫好啲,識自動報站,但脫班問題極嚴重,難怪地鐵港島西延線開通之後少左一半人搭巴士。

今次「大躍進」都算係一個驚喜嘅,雖然個技術一啲都唔新,但遲到總好過冇到啦~

Published by
Grace