唔止兩部機?Samsung 最新 teaser 暗示仲有多部疑似 Tab!

Published by
Edward
Share

Samsung 將會在下星期尾於紐約舉行發佈會,發佈 Galaxy Note 5 及 Galaxy S6 edge+,都已經係公開的秘密。但今日 Samsung 再係官網登出全新 teaser,當中見到合共有細、中、大 3 部機,之前一直傳只有 Note 5 及 S6 edge+,莫非呢部 teaser 中體積最大的第三機,代表了 Samsung 屆時仲有一部新 Tab 會推出?

而 Samsung 在官網上更寫「We were the first to make them BIG. Now we’re making BIG even BETTER. Are you ready to Live BIG?」語句中不停強調「大」字,而且更說會令「大」變得「更好」,莫非 Samsung 唔只會推出新平板,而呢部新機會俾到我哋驚喜?

其實大家都唔洗估估下啦,仲有一個星期就係發佈日,屆時大家就會知道「第三機」是何方神聖了。

來源:Samsung


相關文章:
  • 【評測】Samsung Galaxy A55 外形 手感 屏幕 相機 效能開箱評測
  • 【實試】Samsung Galaxy AI 支援廣東話 講電話也能翻譯 + 辨識能力強
  • 傳 Samsung 減少尺碼選擇 Galaxy Ring 只提供 8 種尺碼

  • Published by
    Edward