Categories: 新科創業

Unwire Space 創業 Tips:如果你發現同事唔做野…

Published by
Grace
Share

「Startup 根本負擔不起一個唔做野的同事!如果真係有個咁嘅人,根本唔會請佢返黎!」是的是的,Startup 的確唔應該花錢落呢種人身上,因為人係會互相影響,你的熱情感動不到他,反而會被他的負能量影響到!但如果咁不幸你真係請左個咁嘅同事返黎,咁點算好呢?

1. 了解事因

事出必有因,你當初請佢返黎一定係有野吸引到你,俾啲時間觀察下佢,睇下點解佢會變成咁,但同時唔好俾佢影響到你日常工作。如果你唔係老闆,只係同事,咁你都唔好報串住,做好自己啲野,睇定啲先。

2. 不要埋怨

如果你覺得好嬲,甚至覺得好唔公平囉,點解佢可以咁 hea 又一日,我做到隻狗咁又一日,咁你係時候調整自己心態,因為負面情緒係好影響工作效率,而且當你有咁嘅諗法的時候,會不期然俾說話嗰位同事聽,大家關係變差對成個團隊都冇好處。

3. 不要打小報告

幾時都係,打工又好,創業又好,打小報告真係好 cheap(sorry,我找不到更好的形容詞)。不是說你要縱容他,但總有方法可以圓滑啲同佢傾,當然直接講就最好,不過好可能會傷感情架嘛,如果人地真係有原因先會咁,就唔好啦。

4. 顧掂自己先

就算你同佢做嘅野幾類似都好,都唔好幫佢做佢負責的工作,做 Startup 已經夠忙,你係冇時間做埋佢個份架!但你可以提下佢幾時 Deadline,仲掙啲咩呀等等,俾啲壓力佢。

5. 怨有頭,債有主

真係出左事的時候,唔好俾佢逍遙法外,個客一定會「炸型」,但有鑊一定係一齊揹,大家一條 Team 無理由要你自己食晒。但如果佢真係咁唔掂,你係時候同佢傾下喇。

6. 理性溝通

有時眼見未為真,你覺得佢好 HEA,但實情可能係另一回事,同事可能真係冇偷懶,可能真係做唔掂,唔識做,或者佢地的時間管理做得唔好,你可以分享下你的看法或提出建議。而最壞的情況可能係佢有身體問題,個人或家庭出現狀況等等,呢啲時候就要有多啲同理心以及體諒,不要打擊他,因為可能會有反效果。

7. 預鬆啲時間

當個客俾 job 你的時候,先不要下巴輕輕應承人地,以及假設同事真係配合到你嘅 Timeline,預多少少「出血位」,你可以唔使成日逼迫同事,亦有機會爭取多啲時間俾自己,何樂而不為?

來源:Forbes

甚麼是 unwire.space ?

unwire.hk 作為生活科技網站,一直有報道科技生活之餘,亦有採訪科技創新企業,試透過我們的綿力推動一下香港創業文化的發展,因此推出類似現時流行的 co-working space 概念工作間 – UNWIRE Space。就在我們位於觀塘區的編輯室旁方便我們採訪報導,Co-working space 結合新媒體宣傳力就是我們與眾不同的 unwire.space 了。

<詳情請按此>

Published by
Grace