Categories: 攝影文化

比真機貴成倍! 14K 金加 34 粒鑽石既 Canon 5D Mark III 垂飾

Published by
Billy
Share

土豪既玩意,窮小編一直都睇唔透,就好似以下既 Canon 5D Mark III 垂飾,賣價竟然比真機貴近成倍,皆因佢係用 14K 金再加 34 粒鑽石所製成,望多陣都驚盲咁金光閃閃。

從上圖可以見到,呢個 Canon 5D Mark III 掛件成個都係用 14K 打造而成既,而係 Canon L 鏡 24mm 邊框上就用左 34粒鑽石,極盡奢華。其實佢係由 IF & Co. 既 Jay Her 同 Ben Baller 製造,一間家族生意的洛杉磯定制珠寶品牌,其實就係攝影師兼 1st Impression Studio 擁有人 Jay 做比自己既。

Jay Her 就話:「 Jay 搵我地設計製作一樣關於攝影既產品,因為呢樣係佢人生既熱情;咁我地就製作左呢個 Canon 5D Mark III 配件比佢,因為呢個係佢最鍾意用既器材,我地亦留意到佢特別鍾意 Canon L 鏡 24mm ,所以亦都將佢做埋出黎。」「佢黎搵我地既時候比左 US $7500 (約 $58167) 既預算我地,而以下就係我同團體所做既最初的蠟模:」

而以下就係用以上模具製成既配件成品:

吊墜重 65 克,含有不到 1.2 克既 VS 級鑽石。若然要連埋鏈計重量,肯定就會超過 100 克。

 

Jay 就好滿意呢個製成品啦。唔知有無(土豪)讀者想整番個呢?

來源: PetaPixel

Published by
Billy