Categories: 手提電話

3 分鐘睇盡 Samsung Galaxy Note 5 十大重點功能

Published by
Edward
Share

剛剛 Samsung 就舉行了 Unpacked Event,正式發佈了 Samsung Galaxy Note 5。究竟呢部第 5 代 Note 系列機款有咩特點?而家就同大家 recap 一下啦!

1) 唔開芒照 Note

以前要用 S Pen 記事,點都要開著芒先可以用到 S Pen 記事。係 Galaxy Note 5,佢就加入了新功能,大家唔洗開芒、亦唔洗幫手機解鎖都可以一樣記到事,超級方便。

2) 更強勁 S Pen 功能

除了唔開芒及唔解鎖都可以記事外,S Pen 亦加入了不少新功能,當中最特別的就是 Scroll Capture 擷圖功能,可以一次過將一頁內容全擷取,無須像以往般分開幾個擷圖儲存,分享重要資訊自然更方便。




3) S Pen 可彈出取用更方便

至於 S Pen 係設計上都有所改進,由於採用一體化機身,所以新 S Pen 將會採用一按彈出設計,從此大家就算無長手指甲,都唔驚拿唔到 S Pen 出來了。

 

4) 方角圓底單手拿更舒服

至於設計方面,Note 5 基本上繼續沿用 S6 edge 的設計,不過 S6 edge 是機面熒幕採用雙曲面玻璃,但 Note 5 就改為機底採用雙曲面設計,不過是否強化玻璃官方就未有明言(理論上應該係……)。

5) 不能換電及插卡

為了令單手操控手感更佳,Samsung 在 Galaxy Note 5 上採用了以往已在 S6 / S6 edge 上採用過的一體化機身,此舉能有效令手機更薄,不過以往有的可換電功能就肯定沒有了,至於能否插卡?相信會視乎雙卡版是否會係香港推出,以及是否真如傳聞所說,採用其中一個 SIM 卡槽可放 microSD 卡的設計。

6) 全新防震技術影相更靚

Samsung Galaxy Note 5 採用了全新的 VDIS + OIS 防震技術,可令拍攝更穩定,令用家係低光情況下都可以手持手機拍攝出清晰相片。此外,前置鏡頭雖然都係 500 萬像素,但就加入了數碼防震技術及採用 F/1.9 光圈,令自拍時更易影到清晰靚 selfie。


7) 首款 Samsung 4GB RAM 手機

此外,Samsung Galaxy Note 5 亦是 Samsung 旗下首款內建 4GB RAM 記憶體的手機,可預期更多可用 RAM 的情況下,手機運作上會更為暢順。

8) 無線充電更快差滿

Samsung Galaxy Note 5 亦加入全新的無線充電技術,據官方表示由 0% 充電至全滿,只需要 120 分鐘,真係好快!

9) 加入新版 SideSync 功能

Note 5 亦加入了 SideSync 同步功能,可以讓用戶回家後,將手機接駁身處同一網絡的電腦或電視,咁大家就可以係更大熒幕上用手機、寫訊息、打機、打電話等。此外,新版 SideSync 亦加入 AirDrop 功能,可以令大家無線係手機與電腦之間互傳相片或文件等檔案。

10)即時 4k Live 直播上 Youtube

Samsung 跟 Youtube 合作,支援用 NOTE 5 或 S6 edge+ 經網絡連接到 Youtube 作即時直播,並支援 4K 的解像度。

 

10) 8 月 21 日起開售香港 maybe 聽日知

預計 Samsung Galaxy Note 5 將會係 8 月 21 日起於加拿大及美國開售,至於香港暫時就未有消息,但今日就是香港發佈會,屆時應有相關消息及售價吧。

 

Published by
Edward