Categories: 攝影文化

同年月日生男嬰和鬥牛犬一齊拍 Portraits ,超得意!

Published by
Billy
Share

芝加哥攝影師 Ivette Ivens 拍攝左一系列非常溫馨既系列,就係佢兒子同鬥牛犬既  Portraits ,而佢地之間有住特別既連繫:兒子  Dilan 同 法國鬥牛犬  Farley 同樣係八個月前既同一日出生。

自從 Farley 加入左家族,佢就一直陪住 Dilan 一齊食 ﹑ 訓晏覺 ﹑ 玩以及沖涼。 Ivette 話:「我肯定 Dilan 覺得自己同 Farley 係同種類,因為佢地一齊經歷咀嚼任何野既階段,由細就一齊玩。」 Ivette 仲話呢個關係係「最純正﹑ 最無條件﹑ 最不可替代﹑ 最不可分割既」而呢個正正就係佢希望捕捉得到既影像。

Ivette 表示無話特定幾時拍,隨時係日頭有靈感就拍低;因為無需要再搵其他既靈感或想法,當你可以每日 24/7 見到呢啲無法控制既可愛。

如果仲想睇多啲 Ivette Ivens 既作品,就可以去返佢個網站 ﹑ Instagram 或者 Facebook

來源: PetaPixel

Published by
Billy