Edward:「更實用舒服!」Samsung Galaxy S6 edge+ 速測-手感 + 側熒幕篇

Published by
Edward
Share

頭先同大家介紹過 Samsung Galaxy Note 5,其實今次仲有另一個主角:Galaxy S6 edge+。呢部號稱為 S6 edge 放大版的新機,究竟係咪只係熒幕放大,機身加大咁簡單?而家就等 Edward 同大家分享一下。

誤觸情況獲改善

無疑,S6 edge+ 係設計上,確實沿用了 S6 edge 的款式,所以先會叫做 S6 edge+。不過既然叫得「+」,就肯定係「巨無霸」版。事實上 S6 edge+ 係採用了比 S6 edge 更大的 5.7 吋熒幕,不過 Edward 覺得之前 S6 edge 係 5.1 吋熒幕上採用了雙弧面熒幕,當單手拿起用時就會比較容易誤觸熒幕邊位;但係 S6 edge+ 上,由於熒幕大咗,呢個情況反而少左發生。至於重量上,無論係從 spec 定係手感來睇都確實係重咗,不過單手使用就都唔覺得重,呢點值得一讚。

▲如果只提單手操控,舊的 S6 edge 確實比較輕鬆。

▲不過由舊 S6 Edge 機身較窄長,拇指同食指之間的虎口位可能會係使用時誤觸熒幕。

▲但 S6 edge+ 的熒幕雖然加大了令單手操控無 S6 edge 輕鬆。

▲不過機身闊了,反而令虎口位誤觸熒幕情況大幅改善。

▲再從呢張相,大家就更見到 S6 edge(左)同 S6 edge+(右)係機身大細上有幾大差別。

▲S6 edge(左)同 S6 edge+(右)係厚度上基本都係無分別的。

側熒幕更實用

如果講到 Note 系列最大特色在於 S Pen,S6 edge 的側熒幕就係呢個系列的獨一風格。不過之前係 S6 edge 上,側熒幕就唔夠實用,只係可以係熒幕關閉時捽開,瀏覽各種提示、時間、天氣等資訊,又或者係熒幕開啟時拉出它聯絡 5 個常用聯絡人。而係 S6 edge+ 上,除了仍有以上功能外,亦加入了 App Edge 應用程式側屏功能,令大家可以更方便打開常用程式,情況就好似舊年推出的 Note Edge 咁。雖然只限於 5 個 APPS 而唔似 Note Edge 咁可以加入更多程式捷徑,不過對於一般用家來講,已經好夠用。

▲今次係 S6 edge+ 的側熒幕,首次加入 APP Edge 功能,令大家可以係呢度快速啟動 5 個用家自選的常用 APPS。


相關文章:
  • 【評測】Samsung Galaxy A55 外形 手感 屏幕 相機 效能開箱評測
  • 【實試】Samsung Galaxy AI 支援廣東話 講電話也能翻譯 + 辨識能力強
  • 傳 Samsung 減少尺碼選擇 Galaxy Ring 只提供 8 種尺碼

  • OnCircle 功能玩味居多

    至於 People Edge 人物側屏功能,係 S6 edge+ 上亦獲得強化,唔止可以方便聯絡 5 個常用聯絡人,仲加入了 OnCircle 功能。只要雙方均是使用 S6 edge+,就唔止可以快速以電話、視像通話、電郵等方法聯絡對方,更可以向對方傳送 emoticon 顏文字,又或者寫出或畫出簡單文字或圖案向對方傳情。呢項功能確實係夠特別,不過情況就好似 Apple Watch 可向常用聯絡人傳送手繪文字 / 圖畫或心跳等,只係玩味性質居多,講實用性就只是一般般。另外值得一提的是,如果大家要啟動 OnCircle 功能,手機內一定要有 SIM 卡,否則是會啟動失敗的。

    ▲OnCircle 功能需要有插入 SIM 卡先可以啟動得到。

    ▲有了 OnCircle 功能,用家就可以向其他 S6 edge+ 用家以不同方法傳情,第一種係 emoticon 顏文字。

    ▲而第二種就係透過簡單圖案、文字與對方通訊。

    ▲而點按相機圖示按鍵,就可以即時與對方分享相片,或者不同的繪圖。

    下回預告:熒幕、相機質素又點樣?

    今回同大家介紹過 Samsung Galaxy S6 edge+ 的手感及它的獨特側熒幕功能,但加大了的熒幕,以及強化防震效果的鏡頭上,又有冇改進呢?呢一方面,就留等下回 Edward 再同大家分享吧!


    相關文章:
  • 【評測】Samsung Galaxy A55 外形 手感 屏幕 相機 效能開箱評測
  • 【實試】Samsung Galaxy AI 支援廣東話 講電話也能翻譯 + 辨識能力強
  • 傳 Samsung 減少尺碼選擇 Galaxy Ring 只提供 8 種尺碼

  • Published by
    Edward