Categories: Gashion

Gashion 54 – 日本人ですか?

Published by
皓藍
Share

千祈唔好以為身處日本,見到的人就個個都係日本人。皓藍係日本個陣同新認識的朋友傾計,同佢講咗一大段唔知佢聽唔聽得明的日文,跟住佢又可以用日文答返我,但傾傾下先發現原來她是個來自台灣的女生,叫許馥婷(笑)。真相大白之後,我地都係用返國語溝通啦~

 

點先可以做日本妹呢?

第一,移民;第二,嫁個日本人;第三,睇多啲日本雜誌或我地 Gashion 的日本特輯(笑)。

第一同二點的資金成本比較多,所以第三的確係比較容易(哈哈哈哈 )。

總括皓藍係日本呢一個月的觀察,做日本妹最緊要係有好金的金髮,好短的裙或褲,再配上涼鞋,再加埋對襪就fit曬啦~

 

 

街頭小發現:日本人少帶相機出街,一部 iPhone 搞掂曬

 

皓藍係日本有個有趣的發現,就係佢地好多人都唔鍾意帶相機出街,大多數都係一部 iPhone 搞掂晒。見到日本街頭咁多 iPhone,我都好懷念細個時候,經常好想擁有的個部長型、會轉彎的日本摺機呢。而根據剛才的觀察,如果你係日本街頭見到有個人拎住相機係度影相,大多數都係遊客嚟㗎啦~

 

 許馥婷用緊的係 Samsung nx mini,反mon又得,換鏡亦得,得咗。

Published by
皓藍