Edward:「二千有找..」2K 芒 + Win10 / Android 5.0 雙系統 HP 平板評測

Published by
Edward
Share

《Hala! Madrid》!如果你係西甲勁旅皇家馬德里的 fans,肯定知道佢係咩。今次為大家介紹嘅 Windows 平板, HP 大品牌賣 2 千蚊有 Dual OS 玩都幾唔錯! 而家就等 Edward 同大家介紹下。


相關文章:
  • 【教學】Android 版八達通開通教學 設定比想像中容易 + 使用無難度 + 開通注意事項
  • 【教學】跨平台無線傳送檔案 不在家 Android、iOS 傳相片影片到家中電腦
  • Google Drive 檔案篩選器功能 終於在 Android 版推出

  • 買中國水慳 $668 ? 自己決定

    首先你可能望到條題覺得 $1,998 好抵,同埋 Edward 係截稿時候發覺已經比人搶晒。不過其實係淘寶的中國官方旗艦店只係賣緊 1099 人仔而且免費送貨,計番大約 $1,330 港紙慳成 $668 ,唯一分別係佢預載係簡體 WIN10 同地區設定為中國,買到返黎要大家攪一輪睇下 set 唔 set 得番做䌓體,同埋有無 Google Play (我就唔 sure..) 另外當然係保養問題,佢就寫「全國保用」但正常就唔包香港喇。不過有讀者話之前係香港 online store 買左中晒伏,原來佢地話唔負責包保養,仲比左個大陸電話佢去問

     

    香港 MS Online Store

     

    淘寶的中國官方旗艦店


    相關文章:
  • 【教學】Android 版八達通開通教學 設定比想像中容易 + 使用無難度 + 開通注意事項
  • 【教學】跨平台無線傳送檔案 不在家 Android、iOS 傳相片影片到家中電腦
  • Google Drive 檔案篩選器功能 終於在 Android 版推出

  • 498g 唔算重但唔好揸

    其實今次呢部皇馬限量版 Windows 平板,實際上係台電科技的 X98 Air II 平板電腦,只係包裝盒同埋機背貼上皇馬球員的貼紙而已。而係機身設計上,其實同 iPad 真係有幾分相似,尤其是係個頂,真係似似地 iPad LTE 版的機背頂部位置。

    當然,賣得 2 千蚊唔洗,用料自然無 iPad 咁好,機背採用軟膠物料設計,摸上去軟淋淋咁,手感都算幾好。另外重量上,作為一部 9.7 吋平板,大家都唔預佢會好輕,官方就表示重量為 498g,不過小編拿係手度,就覺得佢比 iPad Air 2 的 444g 重量「聚手」得多,同埋佢邊框較幼拿起來比較亦比較吃力,單手唔 Hold 得好耐。

    ▲同 Edward 手中的 iPad mini 比較,從背面睇真係幾相似,唯一係 iPad mini 採用金屬機身,而 X98 Air II 就採用塑膠物料。

    ▲從正面睇,除咗 iPad 多咗個 Home 制同埋前置鏡頭位置唔同之外,基本上都幾相似。

    ▲明顯 X98 Air II(下)的厚度比 iPad mini(上)厚得多。

    ▲機背採用軟塑膠物料,摸上手手感都算唔錯。

    ▲跟機會附送 USB 細頭轉大頭線同埋用來充電嘅 micro USB 線(其實大家用番手機嘅充電線幫部平板充電都得)。

    ▲跟機都有送火牛,但令 Edward 不解嘅係既然係香港行貨,點解仲係跟中國嘅雙平腳火牛?!

    ▲機身都算係有啲「聚手」。

    ▲如果「直度」拿住,都幾累之餘,由於兩側邊框都比較幼,所以拇指好易誤觸熒幕。

    ▲「橫度」拿住會舒服好多,不過由於機身都幾重,所以單手拿得一陣都會幾累,建議雙手捧住用會比較舒服。

    皇馬平板不是太「皇馬」

    既然呢部平板稱為「皇家馬德里限量版」Windows 平板,相信唔少  unwire 讀者都好期待入面有冇咩皇馬元素。不過如果大家係咁諗,可能會令你失望了,因為除咗機背同埋包裝盒有皇馬球員相片,以及 Edward 係 Microsoft Store 官網購買時附送,俾大家貼係機身嘅皇馬主題貼紙之外,就無其他皇馬元素了:唔止無牆紙、提示聲,就連針對皇馬的 APP 都一概欠奉。所以簡單啲講,呢部只係一部貼咗皇馬貼紙嘅 Windows 10 平板,而唔算係一部以皇馬球隊為主題而設計的機款。

    ▲包裝盒上面都印住皇馬球員圖案,一睇就知道係「皇馬限量版」。

    ▲拿部機出來,見到機背都印住皇馬球隊擁抱的相片,而且都幾新,占士洛迪古斯、C 朗全齊!

    ▲由於 Edward 係預購時買入,所以會隨機附送皇馬貼紙….

    ▲不過皇馬元素就僅限於此了,入到去真係一張皇馬牆紙都搵唔到……

    Window 10、Android 5.0 雙系統隨時轉

    相信唔少人都心大心細,究竟係買部 Windows 平板定係 Android 平板好:前者支援軟件更多但較多以工作為主,而且比較耗電,後者就比較省電,而且較多劇集、電影、音樂、免費 games 等 APPS,不過用來工作就唔算理想。X98 Air II 就將兩者結合埋一齊,一機可以 boot 到 Windows 10 同埋 Android 5.0 Lollipop,等大家兩邊 APPS 都可以用得到,Android OS 個邊仲有埋所有 Google 服務(包括:Play Store),同用一般 Android 平板無分別。

    ▲X98 Air II 預載了 Windows 10 作業系統。

    ▲各種 Windows 10 新功能全齊,包括語音助理 Cortana。

    ▲多桌面功能都一樣用得到。

    ▲同其他 Windows 10 觸控熒幕裝置一樣,都支援 Tablet mode 平板電腦模式。

    ▲Windows 10 桌面會有個「Boot to Android」的捷徑,點按它再按「Yes」,就可以 boot 到 Android OS。

    ▲Android 系統基本上功能齊全,就連 Play Store 都有,大家唔洗 root 都可以裝到平時用開嘅 Android APPS。

    ▲X98 Air II 的 Android 介面是特別定制的,可見下面除了有返回、主頁及程式切換(中央 3 個)按鍵外,還有音量加減按鍵(+ 及 – 按鍵),以及最左邊的擷圖按鍵及最右邊的目錄按鍵,基本上雙手停留係熒幕底部,已經操控到唔少 Android APPS 的主要功能。

    ▲如果想轉番去用 Windows 10,係 Android 程式目錄入面都有個 APP 叫做「Boot to Windows」,點按它再按「Yes」就可以返去用 Windows 了。

    ▲採用嘅係 Android 5.0 Lollipop,都算幾新架啦!不過未來有冇更新就要睇廠商了。

    而且內建儲存空間都有 64GB,就算扣除兩個 OS 都仲有接近 40GB 可用,再唔夠用都仲可以插 microSD 記憶卡擴充儲存空間,仲連 SDXC 卡都可以支援(即係 64GB 或以上卡種都讀得到),相信應該可以滿足到大部分用家嘅需要啦。

    ▲支援 microSD 記憶卡,Edward 試過插入 64GB SDXC microSD 記憶卡系統都辨識得到,基本上大家唔洗驚 64GB 內置儲存空間唔夠位。

     


    相關文章:
  • 【教學】Android 版八達通開通教學 設定比想像中容易 + 使用無難度 + 開通注意事項
  • 【教學】跨平台無線傳送檔案 不在家 Android、iOS 傳相片影片到家中電腦
  • Google Drive 檔案篩選器功能 終於在 Android 版推出

  • 系統切換需時約 1 分鐘

    至於要係兩個系統之間切換,又可以點做?其實 Windows 10 同埋 Android 5.0 兩個 OS 入面都有個 shortcut 鍵,雙按它然後確定就可以重新開機並進入另一邊系統,而且 Edward 試過,切換系統只需要 1 分鐘左右,算係可以接受啦。大家可以透過以下影片睇下實際切換效能。

    (影片製作中..)

    熒幕靚可惜亮度不足

    此外,台電 X98 Air II 雖然唔洗 2 千蚊,但都內建咗 9.7 吋 4:3 比例嘅 2,048 x 1,536 2K Retina 熒幕(Retina?!唔係 Apple 限定架咩?!但 Microsoft Store 官網又真係咁寫喎!)。質素方面,色水真係幾好,少許偏黃但屬於自然,對眼睇落幾舒服。而且清晰度好高,就算唔放大都睇到細字。唯一係感到係室外日光下睇時亮度少許不足。

    ▲採用 9.7 吋 4:3 比例 2K 熒幕,機身唔會過長,而且呢個熒幕比例都方便進行文書處理。

    ▲熒幕有成 2K 解像度,以一部 2 千蚊唔洗嘅 Windows 10 平板來講真係幾令 Edward 意外。

    ▲熒幕質素算唔錯,有少許偏黃但唔嚴重,清晰度都好高,唔洗放大都睇到細字。

    ▲用來睇影片效果都好好,不過要留意 Edward 只係用 4K 片的高解像度展示 X98 Air II 的熒幕質素,實際上以此機的效能,係唔可以流暢播放得到 4K 片的,建議最多都係用來睇 1080p 質素的影片。

    ▲可視角度都好高,就算係側面睇都唔覺色水有所轉變,唯一係亮度有少許下降。

    Edward 就用 Spyder 5 測試 X98 Air II 的熒幕的白色表現,獲得的結果為 5973K,確有偏黃情況但不嚴重,而亮度只有 233.05 cd/m2,亦證實到為何係日光下就算較到最光都睇得唔夠清楚的情況。不過一般係室內使用,基本上問題不大。

    效能不錯平板桌面模式都好順

    至於效能方面,雖然 X98 Air II 只係採用 Intel Atom Z3736F 2.1GHz 四核心處理器,而且此枚處理器並非最新的 Cherry Trail 架構,而只係去年推出,屬於次新的 Bay Trail 架構,但係運作上都好暢順,基本上作為一般文書機,筆者用來打稿 edit 文執執相(唔係去到好複雜個隻),又或者打下機(唔係需要好高圖像處理效能個隻),基本上都無問題。另外,X98 Air II 亦可以用到 Windows 10 兩個模式:桌面電腦模式及平板電腦模式,不過筆者就覺得除非大家係駁住鍵盤滑鼠來用,否則一般情況下,用平板模式會比較容易操控,最少制都大粒啲先啦。

    ▲X98 Air II 採用的處理器,只係去年推出的 Intel Bay Trail-T Atom 處理器,主頻為 1.33GHz,最高可去到 2.1GHz。至於 RAM 方面,內建只有 2GB。

    ▲用 Geekbench 3 測試,Single-Core 同埋 Multi-Core 分數分別獲得 869 分及 2,149 分,以呢個硬件規格來講算係咁,不過呢個分數嘅裝置,建議都係用來上下網做下文書算了。

    ▲就算 boot 去 Android OS 用安兔兔評測測試,都係得 34,751 分,算係中規中矩。


    相關文章:
  • 【教學】Android 版八達通開通教學 設定比想像中容易 + 使用無難度 + 開通注意事項
  • 【教學】跨平台無線傳送檔案 不在家 Android、iOS 傳相片影片到家中電腦
  • Google Drive 檔案篩選器功能 終於在 Android 版推出

  • 內建 8,500mAh 容量電池夠用最少一日

    除了效能,相信各位 wire 民應該都會好關心電量問題。老實講,Edward 都唔係當佢做主力機,只係出街個時先至拿住佢做嘢,簡單啲講一日用到佢嘅時間都係 3、5 個鐘左右。呢個情況之下,都可以勉強用到 3 日先至要再差電,表現真係好理想,至少比用手提電腦,每日都要差一次電襟用好多。不過 Edward 建議大家如果多數出街個時係室內用部機(例如:食緊飯或者等緊人個時用),熒幕調較至 25% 或 50% 亮度就應該好夠用,呢個情況下電池會更加襟用呢!(根據系統表示,用 25% 亮度基本上可以連續用到 8 小時以上。)

    ▲內置 8,500mAh 容量電池,即使無開省電模式及熒幕亮度調至 100%,都可以用到超過 6 小時。

    ▲如果熒幕亮度調至 25%,使用時間更可以超過 10.5 小時(即使唔開省電模式),用一日夠有突了!

    另外值得一提嘅係,即使在外面用個時唔夠電又唔記得帶火牛,呢部 X98 Air II 都支援用外置充電器充電,雖然係無用火牛充電咁快,但最少能夠延長使用時間,都算幫得到手呀!

    總結:平平地買來做文書幾唔錯!

    整體來講,X98 Air II 雖然稱為「皇馬限量版」,但實際上只係「得個樣」,內裡基本上係無任何皇馬元素的,Edward 覺得真係「捉到鹿唔識脫角」,因為其實部機如果肯做得有心思同埋皇馬元素再齊全啲,相信就算賣貴多幾舊水,應該都會有皇馬死忠 fans 入手的。所以大家都係當佢係一部貼咗貼紙嘅抵玩 Win 10 + Android 雙 OS 平板啦,真係唔 like 皇馬?貼過另一隊自己愛隊嘅貼紙落去遮住啲機背圖案囉,無壞嘅!

    不過又咁講,撇除皇馬元素,呢部 X98 Air II 其實都算幾抵玩,尤其是 Edward 早陣子並非用原價 $1,998,而係用預購價 $1,698 兼附送皇馬貼紙的價格入手的,試諗一部 1,700 蚊唔洗,又預載咗最新 Windows 同埋 Android 嘅平板,仲要有 64GB 俾大家用又可以插卡,仲內置 8,500mAh 容量電池俾大家用足最少一日,熒幕又有番咁上下質素,仲要唔驚買咗山寨貨,係 Microsoft 官方商店就買得到,呢幾個優點加埋加埋,大家就會覺得幾超值,尤其是對於成日要係外面寫稿執稿嘅筆者來講,拿住呢部機,點都比拿住部手提電腦工作方便好多。所以整體來講,Edward 覺得 X98 Air II 買來做下文書工作上下網,間唔時玩下啲小遊戲,即使用原價 $1,998 入手,都真係無得輸!


    相關文章:
  • 【教學】Android 版八達通開通教學 設定比想像中容易 + 使用無難度 + 開通注意事項
  • 【教學】跨平台無線傳送檔案 不在家 Android、iOS 傳相片影片到家中電腦
  • Google Drive 檔案篩選器功能 終於在 Android 版推出

  • Published by
    Edward