Categories: 扮靚科技

Cute 到! 實試 Sanrio 迷你吸塵機械人

Published by
依莉詩
Share

小朋友暑假上完興趣班,學人做勞作,搞到張枱好多擦膠碎、閃粉、紙碎,點掃都掃唔晒點算好?今日介紹呢班Sanrio 卡通人物俾大家啦!佢地不但化身成圓碌碌嘅扭蛋型,仲識得喺枱面走嚟走去幫你吸塵添!

 

 

扭蛋外型超可愛

呢班 Sanrio 桌上清潔部隊本來有 12個成員嘅,但因為有 3個遲到 (估唔到有人仲遲過蛋黃哥),所以就介紹住 9個俾大家識啦!由左面數起有蛋黃哥、My Melody、JewelPet、布甸狗、Keroppi、Hello Kitty,上面就有大口仔、XO 同 PC狗。佢地同一般扭蛋差唔多大,工作就喺喺枱面轉嚟轉去氹你開心,而食物呢,就喺擦膠碎、零食碎等,一 D 掃唔晒既垃圾。

▲ 不過就算佢地咩都唔做,齋放喺枱面都夠晒可愛啦!

▲ 每個成員後面都有自己個名,不過佢地咁出名,你唔睇都應該識晒佢地啦!

▲ 由上面睇落去,個個都圓碌碌,好搞笑架!


有 D 嘈,只能吸小塵粒

睇完個樣啦,一於搵平時懶洋洋嘅蛋黃哥出嚟,測試下佢嘅食力先!操作方面好簡單,禁一禁佢個頭頂,再將佢放喺要清潔嘅地方,佢就會乖乖吸走 D 塵粒。基本上,塵埃、閃粉、擦膠碎等細粒又輕嘅都算吸得到,不過大張小小嘅紙碎就有 D 難道啦,而且開著咗都幾嘈。我諗蛋黃哥都喺繼續攤喺度適合佢多 D 啦!

▲ 面對咁多紙碎,蛋黃哥講咗一句,「比我抖下先啦,聽日我會努力 D 吸埋佢架啦!」

▲ 蛋黃哥嘅能量喺 2粒 AA電。

▲ 吸氣孔唔喺好大,差唔多一個 5毫子 size,所以吸唔多大張嘅紙碎。

▲ 裝塵嘅地方都喺唔大,不過用嚟吸枱面嘅塵應該綽綽有餘。

▲ 其實桌上吸塵機械人本來就唔喺新嘢,大家都知唔太實用,不過佢地咁可愛,唔喺唔買呀?

售價:$79.9

查詢:瑞華行 (2433 1828)


相關文章:
  • 美國公司推出智能噴火機械狗【有片睇】噴射 9 米火焰 + 售價 9 千多美元
  • 生產力局攀影蜘蛛機械人獲愛迪生獎 可檢查燈柱減省人手高空工作

  • Published by
    依莉詩