Categories: 校園科技

OCAMP 約人超煩,借用「雲端」令潛水組員上水

Published by
皓藍
Share

就開學呢段時間就最多 oday,ocamp,都未開學就話要 re-u,係咁瘋狂約人,com時間。單係就日子都改左九千次,全無效率,真係開學都未約得齊人咁。皓藍係 unwire 做左一段日子,睇得艾露貓的實用技巧多。今次就等我教教大家用一d app 大大加快約人效率,仲可以令潛水嘅組員上水添!

whatsapp 群組約人=浪費時間

皓藍今年第一年玩 ocamp (唔通我好後生又話你地知咩~),覺得 「dorm」個 whatsapp 群組有幾個特點:第一,係咁震;第二,唔知點解佢唔會唔震;第三就係成日都會係咁 loop 同一個訊息去比大家填時間表,約下一次meeting、練舞、食飯等。一個群組有起碼十個人,但唔係十個人都同一時間都可以覆到你,有人依家覆,有人今晚。但係個訊息水蛇春咁長,有時覆咗,但又可能同人地撞,唔夠更新。真係覆到 2046,開晒學都可能未知覆晒未!所以呢,就等我呢個「科技小先鋒」教教各位同學點樣可以快手 d 約齊人 dem beat、食飯、練舞、去 camp、re-u、再 re-u、再再 re-u啦!

初階版 - Google Forms

潛水的人兒無所遁形!

其實 Google Forms 呢個功能就係人都知,但係多數人都會應用係正式嘅約會,例如參加 unwire 嘅試玩會~ 不過,到咗係咁多人一個群組,同埋「xx號到唔到啊?」訊息無限 loop 嘅時候,我覺得係時候要出動到佢啦!

簡單寫上活動嘅標題,然後就係組員嘅名,同埋時間,地點,或者你自己想加嘅嘢就得。白紙黑字,有規律咁樣幫你記錄曬~ 重唔洗特登係咁掃掃掃個 whatsapp 先見到究竟今日有邊個到,一開條 link 就都睇到曬啦!

 

 

進階版 - Doodle Schedule Maker

連覆都唔覆去唔去啊你?

Doodle 呢個 App 原理同頭先嘅 Google Forms 係差唔多,不過佢有個好處就係顯示嘅介面比 Google 更靚同埋人地幫你 preset 曬格式唔洗煩。電腦使用 doodle 係會比手機易上手,同樣佢都係會可以比條 link 你 send 比人去填。當所有邀請嘅人填好曬,就會自動選出一個大家都得閒嘅日子同時段,幫你入埋去 schedule 提你個日有嘢做添㗎 (呢個入埋 schedule 嘅功能就要你 download 埋佢個 app 先會有嘅)

http://doodle.com/create

Published by
皓藍