Edward:「打 GTA 5 都算夠力!」ASUS ROG GL552JX 打機筆電初步評測

Published by
Edward
Share

從最近一屆電腦節人數回升,可見電競運動始終有一定吸引力。當然如果你要參與電競比賽,正所謂「工欲善其事,必先利其器」,家中電腦自然要配備番部「電競」級別嘅 Gaming 裝置啦。最近 ASUS 就推出了 ROG 系列的新機 GL552JX,究竟用落係咪一部稱職嘅 Desktop Replacement Gaming 手提電腦?而家就等 Edward 同大家分享一下。

4GB 獨顯打 GTA 5 都算夠力

既然列得入 ROG(Republic of Gamers)系列,GL552JX 自然十分著重 gaming 上的表現啦。它內建了 NVIDIA 獨立顯示卡,而且視像記憶體仲有 4GB RAM 咁多,基本上玩任何遊戲,就算係對圖像處理要求好高的《GTA 5》都算夠力,如果大家用 default 設定,都可以去到 25fps 至 50fps 左右,整體來講都算流暢。

▲內建 NVIDIA 獨顯擁有 4GB RAM 獨立視像記憶體,用來打機都好順。

▲而電腦本身都採用 Intel Core i7-4750HQ 2GHz 處理器同埋 16GB RAM,基本上可以應付絕大部分遊戲需求。

▲用來玩《GTA 5》,用預設畫面設定都有 30fps 式以上,基本上好夠用。

▲筆者再將畫面圖像設定設為最高,就得番 15fps 甚至更低,玩落都幾窒,唔建議大家咁做。

熒幕停留 1080p 夠用

而家好多新款手提電腦,尤其係旗艦級別,都已經升級去到用 2K、甚至 4K 解像度。但 GL552JX 就停留番係 1080p 解像度,作為一部過萬蚊嘅手提電腦,可能大家會覺得唔太值。不過如果從使用體驗來講,其實支援 2K、甚至 4K 解像度的遊戲,現今都唔算太多,多數都係支援到 1080p 已是極限,唔盲目升解像度,有時未必係壞事。而且係清晰度上,作為一部有 15.6 吋熒幕的 gaming 手提電腦來講,GL552JX 清晰度都算幾高,而且唔太覺有偏色情況,更因為採用磨砂而非光面熒幕,所以唔會出現反光情況,從側面睇熒幕都唔會變色或者變暗,整體來講唔會影響大家打機時的視覺體驗。

▲GL552JX 採用 1080p 解像度熒幕,而唔似好多旗艦手提電腦咁,採用 2K、甚至 4K 解像度熒幕。

▲採用啞面熒幕設計,好處係熒幕唔會反光。

▲熒幕色彩偏向自然,都幾靚。另外值得一提的是,GL552JX 的效能,播放 4K 片都可以好順。

▲用來睇網頁,唔洗放大都睇到細字,清晰度都幾高。


相關文章:
  • 【評測】ASUS ZenFone 11 Ultra 外形 手感 屏幕 相機 效能詳細開箱評測
  • 【評測】ROG Zephyrus G16 (2024) 外形 手感 打機表現 效能 鍵盤 端子開箱評測
  • 【評測】ASUS ZenBook Duo 外形 手感 功能 使用體驗 屏幕 操控 效能開箱評測

  • 鍵盤用紅背光夠哂型

    之前唔少 ROG 機款都採用紅色背光鍵盤,令大家即使係漆黑的房間打機,都可以睇到鍵盤上每個按鍵係邊。今次呢部 GL552JX,都一樣係採用紅色背光,感覺夠哂型。此外,打機最常用來操控角色前進、後退、移左、移右的 WASD 按鍵,更特別採用紅色物料塗於按鍵邊位,令大家無論開咗燈定關咗燈,都清楚睇到呢 4 個按鍵,對於 gamers 來講,真係幾體貼。

    ▲採用紅色字體鍵盤。

    ▲熄燈後睇紅色背光好出,既可以睇得清按鍵之餘,都好有型。

    ▲WASD 4 個按鍵無論有冇開燈都睇得好清楚,因為採用了紅色按鍵邊,好型。

    ▲按鍵禁落去鍵深好夠,按鍵表面面積都夠大,打字好舒服。

    機身設計簡約得來手感佳

    至於機身設計方面,GL552JX 就採用比較簡約的設計,機面中間採用六角形較長的金屬面板,上面印住 ASUS 同埋 ROG 兩個 logo,而其餘位置就採用有凹凸感的點點設計,整體感覺簡約得來幾型仔,手感都算幾好。而且機身端子好齊全,唔止有齊 USB 3.0、HDMI、VGA、LAN、讀卡器等插槽,仲有埋 Blu-ray / DVD Combo 光碟機,就算大家唔打機,用部機來睇 Blu-ray 電影都一樣無問題。

    ▲機身設計簡約得來幾有型。

    ▲中間的係金屬板,而旁邊的點點花紋,手感超好。

    ▲鍵盤旁都印有 ROG 的標誌,紅色標誌印係黑色機身上面,都真係幾型。

    ▲不過要留意嘅係,機身內籠都幾易痴指紋,對於有潔癖的用家來講,最好常備抹布好好清潔。

    ▲端子齊全的程度絕對可以作為一部超夠用的 Desktop Replacement。

    ▲仲有埋 Blu-ray / DVD Combo 光碟機,用部機來睇 Blu-ray 電影都得。

    ▲如果打開機底蓋,可以自行更換 HDD、SSD 同埋 RAM,不過筆者唔建議大家咁做,一陣影響到保養就無謂啦。

    ▲值得一提的是,呢部手提電腦係可以升級去最新的 Windows 10。

    隨機附送打機「套裝」夠體貼

    以往的 ROG 機款,ASUS 都有附送打機「套裝」,包括:有線打機滑鼠、打機耳機連咪以及背囊,今次呢部 GL552JX 都唔例外,一樣送到足,等大家唔洗出去另買,都可以襯齊一套。

    ▲GL552JX 同其他 ROG 系列機款一樣,都附送幾樣 gamers 打機必備裝置,當中就包括呢款有線打機滑鼠。

    ▲操控個時手感都真係幾舒服。

    ▲用內置軟件可以設定各個係滑鼠上面的按鍵功能。

    ▲另外都附送呢隻 Gaming 耳機,採用耳罩式設計。

    ▲線材都採用唔驚打結的設計,唔係一般膠線。

    ▲耳機有埋線控。

    ▲耳機可以加埋咪高峰,方便同其他 gamers 語音進行溝通。

    ▲跟機都送兩條咪高峰延長接線,一條單對單係純用來聽,另一條一開二就可以駁埋咪高峰插孔錄到音講到嘢。

    ▲而第 3 樣附送的 gaming 裝置就係呢款背囊,不過部機咁重相信都唔會有人拿出街用掛?

    總結:「仍是有啲貴……」

    今次的 ASUS ROG GL552JX,無論從外型、鍵盤手感、甚至效能上,都真係可以稱得上 Gaming 手提電腦,對於鍾意打機、又或者追求靚仔兼高效手提電腦,方便用來剪片執相睇 Blu-ray 電影的用家來講,GL552JX 肯定可以滿足大家需要。不過 GL552JX 的售價始終仍係偏貴,作為一部只有 1080p 解像度的手提電腦,售價仍然過萬,似乎令吸引力稍減。不過如果大家要追求高效 gaming 體驗,相信大家都唔介意付出多少少掛?

    售價:$13,998
    查詢:ASUS(3582 4770)


    相關文章:
  • 【評測】ASUS ZenFone 11 Ultra 外形 手感 屏幕 相機 效能詳細開箱評測
  • 【評測】ROG Zephyrus G16 (2024) 外形 手感 打機表現 效能 鍵盤 端子開箱評測
  • 【評測】ASUS ZenBook Duo 外形 手感 功能 使用體驗 屏幕 操控 效能開箱評測

  • Published by
    Edward