Edward:「衰在熒幕太細啦!」Apple iPod Touch 六代速試

Published by
Edward
Share

講起 iPhone,可能有啲朋友會覺得太貴買唔起,尤其是仍未有賺錢能力的學生哥,父母們如果買 iPhone 俾佢地番學或平時用,始終驚仔女整爛或者唔見咗好肉痛,所以一般都會揀買部 iPod Touch 俾佢地算數。今年 Apple 推出第 6 代 iPod Touch,究竟用落係點?同上代比值唔值得升級?就等 Edward 同大家簡單報告一下。

機身一樣無得再縛手帶

外形上,其實今代 iPod Touch 同上代比較真係無乜分別,無論係熒幕尺寸、按鍵及鏡頭位置等等都係一模一樣,唯一唔同就係上代 5 代 iPod Touch 的機背左下角設有手帶位,俾大家縛條手帶上部機度,方便用個時無咁易跌落地整爛;但今代就取消咗呢個設計,可能 Apple 見到都無乜人用手帶所以取消啦,但筆者覺得咁樣搞到部機少咗樣特色,係有少少可惜嘅。

▲左邊係 5 代 iPod Touch,左下角有個銀圈俾大家襟出來穿上手帶;但右方的 6 代 iPod Touch 就取消咗呢個設計。

▲其餘機身設計上,6 代 iPod Touch 同上代真係無分別。

▲不過細心睇,都會見到 6 代 iPod Touch(右)的機背文字,係磨砂金屬機背上面會比 5 代 iPod Touch(左)更出更清楚。

▲睇番機背下方的黑字就更明顯了!

加新色睇落似微縮版 iPhone 6

雖然係外表設計上同上代分別極微,但如果大家要話俾人知用緊新機,除咗睇個手帶位之外,仲可以用機身顏色去辨認,因為新一代 iPod Touch 用上了 iPhone 6 的機身顏色:太空灰、銀色及金色,離遠睇感覺就好似部微縮版 iPhone 6,如果大家想話俾人知用緊新機,就記住考慮呢 3 款顏色啦。當然部分上代有嘅彩色顏色機殼仍然保留:仲有藍色、粉紅色同埋 PRODUCT RED 紅色慈善版,尤其是粉紅色版,相信女士們應該會感到「零抗拒力」。


相關文章:
  • 中國手機市場競爭激烈 iPhone 從銷量首位直接跌至第五
  • Apple 推出開源生成式 AI OpenELM 有 4 種版本 + 可在手機上運行
  • 疑受 Samsung OLED 產能影響 全新 iPad Pro 11″ 或供不應求

  • iPhone 6 級數規格

    外在分別唔大,內在就有所升級啦。首先處理器方面就採用了最新的 Apple A8 + M8 處理器,記憶體方面則是 1GB RAM,亦即係同 iPhone 6 / 6 Plus 同級,理論上可以提供 iPhone 6 級數的表現。而筆者試用過幾日,都覺得整體好流暢,基本上開 APP 關 APP 翻動頁面或者打機,都無窒嘅情況出現。

    ▲規格方面,採用 Apple A8 雙核心處理器加上 1GB RAM,規格上同 iPhone 6 相同。

    ▲平時操控上都好流暢,就算背景開住好多 APP 都唔見會窒。

    ▲打機就算玩對圖像處理要求較高的遊戲,例如:Real Racing 3 都無問題。

    熒幕仍 4 吋 Retina 維持單手操控

    當然,如果樣樣都同 iPhone 6 一樣,iPhone 仲洗賣嘅?所以 iPod Touch 六代仍然維持番同上代一樣,都係只有 4 吋熒幕,解像度亦仍然係 Retina 1136 x 640,所以係熒幕顯示上同上代基本上唔見有咩分別。好處當然係繼續可以用單手操控,但係今時今日人人手上都拿住部起碼都有 5 吋 up 的大芒手機年代,4 吋的 iPod Touch 就俾人一種「玩具」感囉。

    ▲熒幕繼續維持 4 吋,解像度都同上代一樣,都係只有 1136 x 640,感覺太細啦(尤其是對於好似筆者呢種手大嘅用家來講)。

    ▲不過係熒幕顯示上就係靚色又準確嘅,呢個一向都係 Apple 嘅長處來。

    ▲一於用 Spyder 5 測試一下六代同五代 iPod Touch 個熒幕色準。

    ▲用 Spyder 5 測試,得出白位參數為 6842K,同真正白色的 6500K 相當接近。另外較到最光的情況下,iPod Touch 6 代熒幕有成 523.43 cd/m2,真係超光!

    ▲不過相同設定下,用 Spyder 5 測試 iPod Touch 5 代的白位參數,就得到 6544K,超接近真正白色,可見六代 iPod Touch 都有輕微偏藍情況,但應該肉眼上睇唔出,唔算影響使用體驗。至於亮度方面,可見 iPod Touch 5 代較到最光都係得 498.97cd/m2,6 代明顯光好多。

    ▲較到亮度得番一半表現又點?從 Spyder 5 的白色參數可見,數值去到 6790K,比最光時更接近真正白色!而亮度都有 145.92cd/m2,對於一般人來講,係正常室內環境下,夠用了。

    ▲筆者將 iPod Touch 5 代同樣亮度調至一半左右再以 Spyder 5 測試,白色參數都有 6426K,可見色準來講,iPod Touch 確實係「新不如舊」(至少係數值上去睇……)。

    鏡頭終於升像素

    至於鏡頭方面,今代 iPod Touch 終於有所提升:由上代的 500 萬像素,提升到有 iPhone 6 級數的 800 萬像素鏡頭。至於成像方面,筆者試了幾日,雖然同 iPhone 6 仲係有段距離,但相比上代 iPod Touch 來講,已經進步唔少,而且對焦速度上亦快了大約半秒左右,整體來講都算滿意。雖然雜訊抑制上表現仲係一般般,但對於鍾意玩 snapshots 或者只係影張相 up 上 Facebook、IG 分享的學生哥來講,夠用了。

    ▲雖然 5 代(左)同 6 代(右)iPod Touch 係鏡頭上睇落無分別,但實際上新機係像素上已經提升到去 800 萬像素,最少係像素上同 iPhone 6 睇齊。

    ▲介面都無乜點變,如果大家有用過 iPhone 6 都知個介面基本上相同。

    ▲慢動作呢啲模式係 iPod Touch 六代上面都一樣玩到。

    ▲上面兩張相係 iPod Touch 六代影的,而下面兩張相就係 iPod Touch 五代影的,可見升級為 800 萬像素鏡頭後,iPod Touch 六代的成像質素都有所提升,唔止色彩鮮豔了,影暗位時亮度因為有所提升,所以都睇到更多細節。不過雜訊抑制上感覺都係無 iPhone 6 做得咁好。

    有 128GB 裝幾多 game 都夠位!

    最後一樣唔同就係,今代 iPod Touch 同 iPhone 6 一樣,設有 128GB 容量機款俾大家揀,對於唔習慣剷 APP,又或者會安裝大量 APP 同埋 games 入部機度,同時又會放幾多歌、片入部機度,方便隨時或者旅行個時離線欣賞的用家來講,真係方便好多。


    相關文章:
  • 中國手機市場競爭激烈 iPhone 從銷量首位直接跌至第五
  • Apple 推出開源生成式 AI OpenELM 有 4 種版本 + 可在手機上運行
  • 疑受 Samsung OLED 產能影響 全新 iPad Pro 11″ 或供不應求

  • Edward:「最衰都係熒幕太細!」

    整體來講,iPod Touch 六代相比上代來講,都係屬於「小修小補」的升級,雖然用上新硬件同鏡頭,但外形始終無乜變,已經加入咗係 iPad 同埋 iPhone 的 Touch ID 指紋辨識器都無,感覺 Apple 只係當 iPod Touch 六代係一部「為出而出」的產品。當然用起來感覺流暢,各方面表現都無咩要投訴,唯一就係熒幕係今時今日呢個大芒裝置世代,仲係得 4 吋真係太細啦,無論打機睇戲都要「朦」住對眼來睇,筆者真係覺得 Apple 要隨機附送放大鏡先得了。如果熒幕可以大番少少,say 去到 4.7 吋至 5 吋左右,再賣番呢個價,相信大家都會覺得好滿意。

    售價:$1,588(16GB);$1,988(32GB);$2,388(64GB);$3,188(128GB)
    查詢:Apple(800 908 988)


    相關文章:
  • 中國手機市場競爭激烈 iPhone 從銷量首位直接跌至第五
  • Apple 推出開源生成式 AI OpenELM 有 4 種版本 + 可在手機上運行
  • 疑受 Samsung OLED 產能影響 全新 iPad Pro 11″ 或供不應求

  • Published by
    Edward