Categories: 買物情報

【突發】Apple 開始請人!澳門 Apple Store 快將開幕?

Published by
Edward
Share

講起 Apple Store,香港已經有 4 間,短期內睇來應該唔會再開。但講到最近香港嘅澳門,Apple 似乎有意開設該地第一間的 Apple Store,但地點有傳 Apple 仍未選定,雖然似乎離開幕還有一段不短的時間,但相信澳門的果粉,應該會感到開心吧!至少未來如果要買 Apple 產品,唔洗再走過來香港了。

從上面 Apple 在官網的請人清單中可見,Apple 明顯打算係澳門大展拳腳,不但要聘請 Apple Store 管理及前線人員,亦打算聘請多名「專家」及「天才」,應是為 Apple Store 的 Genius Bar 及官方維修部門作準備。唔知各位 wire 民,有冇興趣去澳門工作呢?

來源:Apple


相關文章:
  • 中國大陸第 57 間 Apple Store 本月稍後時間上海開業

  • Published by
    Edward