港女科技一週:如果我用 iPhone 6s 都會照裸跑!

Published by
Grace
Share

最近,自從 iPhone 6s 炒燶了,身邊就有唔少朋友都換左新電話,出親街都話要買殼同 mon 貼,小女子當然奉陪到底,同佢地睇到啱為止。有時,佢地會問我意見:「你用開邊隻架?有冇好介紹?」跟住我就拎部電話出黎,佢地一見到就話:

「嘩,妳裸跑喎!」

無錯,我而家唔單止冇用殼,就連 mon 貼都冇黏,望住佢素顏的樣子,加上日日同佢零距離親密接觸,感受佢最原始的纖薄質感,覺得很好。啲人成日話要「個人化」部手機,黏張閃令令 mon 貼呀,買幾個唔同顏色的殼來換季襯衫呀… 前者我尚可接受,因為電話個 mon 的確係幾脆弱,一個唔覺意跌左落地爆 mon,咁就係咁大,黏張 mon 貼保護下,咪當搽啲防曬喺塊面囉。但係我覺得個殼真係可免則免,除左因為我奉行簡約主義原則,最大的原因係人地生產商辛辛苦苦整到部電話薄 0.01 cm,你又加個殼包住佢,完全係化左濃妝的女人!我接受唔到囉。

話就係咁話,但利申,其實我之前都有用過 case 嘅,不過就都係啲好薄,同冇乜花巧野嘅款,就好似我真人咁,哈哈哈。後來我覺得,個電話唔用殼手感好啲,加上有幾分歲月的痕跡(即係跌鬼崩左、同刮花左少少),有啲蒼桑感,其實咪更加個人化。其實我都幾念舊,我個電話已經跟左我兩年,係我第二部智能電話(第一部電話都有好多故仔,而家仲用緊,也有 4 年了),佢同我經歷過好多驚險時刻,佢身上每一道痕跡都有一個故事,所以就算佢係素顏我都係咁鍾意佢。

就算,我聽日換部 iPhone 6S ,我都會奉行原則,一於照樣祼跑!大家一齊加入我啦~

呢個位係佢最傷的部分,事源有一次我去左約旦睇古蹟,個度嘅地下係凹凸不平石地,我諗住伸出神棍影相,部電話就卡住,頭向地撞左落地…搞成咁。

 

Published by
Grace