Categories: 生活娛樂

假日狂歡飲飽食醉 • unwire 週末好去處

Published by
依莉詩
Share

星期一至五做嘢做都成身散晒,難得放假更係要狂歡一下。飲下酒、跳下舞好好 relax 下啦!今日就介紹幾個大型 party 俾大家,等大家可以盡情飲飽食醉吧!

緣日秋祭 x 沖繩十月美食節 @PMQ

秋天係日本人享用美食嘅季節,所以有「食慾之秋」形容。盛產各類食材,氣候怡人的沖繩到了秋天,更是美食處處。緣日秋祭便集合咗不同的地道時令美食,「世界の山ちゃん」雞翼、沖繩獨有魚蛋 同 啤酒等。另外,更設有攤位遊戲、星砂瓶工作坊俾大家邊食邊玩。最後仲有日本遠道而來的流星太鼓團在 Minami的伴唱下,表演琉球舞踊和琉球獅子舞。日本結他歌手Akira Ikuma 同糖兄妹將即興表演,務求將悠揚悅耳的歌聲散播到整個祭典。

日期:2015年10月23日 (星期五) 下午5時 ‑ 10時、10月24日 (星期六) 下午2時 ‑ 10時、10月25日 (星期日) 下午2時 ‑ 9時

地點:PMQ 元創方 》中環鴨巴甸街35號

馬哥孛羅德國啤酒節

啤酒節原意係慶祝巴伐利亞國王的婚禮,後期發展到世界各地,亦成為親朋好友歡聚的好機會。除咗每年於德國特別為慶祝啤酒節而釀造的啤酒節限定版小麥啤酒,亦有其他經典的德國啤酒,當中包括 Erdinger 白小麥啤酒、Erdinger 黑小麥啤酒以及Fischer’s Stiftungsbrau Hell小麥啤酒 (只限香港馬可孛羅酒店)。另外更有不少「巴伐利亞傳統啤酒節遊戲」,以最傳統的德國慶祝習俗揭開慶典的序幕,再配美酒佳餚與大家一起酒醉十月。

日期:2015年10月16日 ‑ 11月7日 (逢星期五,六) 下午6時 ‑ 11時30分、10月18日 ‑ 11月5日 (逢星期日至四) 下午6時 ‑ 11時

地點:馬哥孛羅香港酒店 6/F海景露天廣場 》香港尖沙咀廣東道3號

入場費:星期日至星期四 $150 (包括1杯啤酒) / 星期五及六 $220~$280 (包括1杯啤酒及1隻紀念啤酒杯)

香港美酒佳餚巡禮

唔成得啤酒咁寡,可以去同樣每年一度嘅美酒佳餚巡禮,沉醉於美景與音樂伴隨中,遊走 300個環球美酒美食攤位之間,小酌頂級醇酒,品味星級餐廳的招牌菜,或是體會不同的甜點跟美酒激盪的火花。今年更設立手工啤酒區和威士忌區,一定會帶來更多驚喜和刺激。

 

日期: 2015年10月22日 (星期四) 下午8時 ‑ 11時30分、10月23日 ‑ 24日 (每日) 中午 ‑ 下午11時30分、10月25日 (星期日) 中午 ‑ 下午10時

地點:中環海濱活動空間 》香港中環龍和道9號

入場費:$30

資料來源:Timable

Published by
依莉詩