評測

依莉詩:「60 秒沖好 BB 即飲嘅奶!」-BabyNes 智能沖奶機評測

Published by
依莉詩
Share

要成為一個稱職嘅新手爸爸媽媽一 D 都唔容易,唔好講換片、沖涼,只係沖樽奶都好有學問,無論水溫、份量、奶粉同水嘅比例都要好準確。有時覺得,如果沖奶好似沖咖啡咁易就好啦!最近就俾我發現呢部 BabyNes 智能沖奶機,一按就可以沖到 BB 啱飲嘅奶,於是就借咗部番嚟試下。

60秒即沖啱溫度嘅奶

每次沖奶,除咗要量奶粉同水嘅份量,並且仲要校啱水嘅溫度。過程本身已經複雜,如果 BB 仲一路喊住要食奶真係忙到手忙腳亂。而呢部智能沖奶機就好似膠囊咖啡機咁,只要入個奶粉膠囊入去,襟個掣 60秒就可以沖到一支奶粉同水嘅比例適中,而且啱水溫嘅奶,唔怕 BB 燙到。我就試沖過一杯,D 奶都幾滑,唔會唔溶,溫度都易入口,但就有一層泡,而且一個可沖 240ml 嘅膠囊,沖出來只有 230ml 左右,唔知 BB 會唔會唔夠食呢?

▲ 按鈕可以每次調校沖調溫度,根據個 B 喜好可選擇室溫至最高 40℃,唔怕 BB 燙到。

▲ 每個膠囊背後都有條碼,沖奶機可以由此識別各款配方奶粉膠囊嘅份量,以使用準確嘅水量沖調。

▲ 水箱容量約 0.8升,夠沖幾奶,而且水箱可以移除,方便沖洗同消毒。

▲ 底座有個防滑墊可以拎出嚟方便清洗。

▲ 沖出嚟嘅奶口感順滑,無結塊,但就有一層氣泡。

使用惠氏香港代理奶粉 成本一樽約 $20

平時一罐奶粉食成兩三個星期,每次沖都要打開個罐再量適當份量嘅奶粉,撇除眼矇矇倒塌奶粉嘅問題,日日開嚟開去好易會潮濕或者入咗塵。而用奶粉膠囊就可以避免呢個問題,密封包裝,每次一粒膠囊唔洗量份量,而且每個都有過濾器可以過濾水中細菌。另外,沖奶機嘅設計可以令奶粉直接從膠囊流入奶樽,唔會接觸到沖奶機,咁就唔怕部機成為細菌溫藏。

雖然膠囊比較衛生同方便,而且已經以 BB 週歲分咗 6種,每種量好足夠份量嘅奶粉同營養成份,唔洗新手爸媽慢慢研究,不過就差唔多廿蚊一餐,生之前唔儲定 D 奶粉錢,真係好難擔得起。

▲ 沖奶機底座高度有5個選擇,可以因應奶樽高度進行調校。

▲ 沖嘅過程中,奶粉會直接從膠囊流入奶樽,唔會接觸到沖奶機,咁就唔怕部機成為細菌溫藏。

▲ 膠囊以 BB 週歲分咗 6種,包括 1個月、2個月、3-6個月、7-12個月、13-24個月、25-26個月,每種都有唔同營養成份同份量,符合一般 BB 嘅需要。

▲ 每個膠囊都係密封設計,而且有過濾器過濾水中細菌,比罐裝奶粉更衛生。

 

只支援 iPhone App

雖然話係智能沖奶機,支援  Wi-Fi 功能,不過 App 版暫時只支援 iPhone ,如果用 Android 就要經 Wi-Fi 連線上網先可以收到餵哺提示、查看 BB 成長資訊、瀏覽成長小貼士 同 購買奶粉膠囊,而且要先輸入 BB 生日、地址、信用卡資料等之後先用得,步驟都幾繁複。基本上只有餵哺提示比較實用,我就覺得如果可以做到用手機一按就即刻沖就更好,咁就可以睡到支奶沖好先再起起餵奶嘛!

▲ 要先輸入 BB 生日、地址、信用卡資料等之後先用得,步驟都幾繁複。

▲ Android 要上網先睇到,字非常細,唔太易讀。

外出都係要靠自己

沖奶機始終係家電,如果要帶 BB 外出,都係要自己沖奶。幸好沖奶機附送咗個輕便開啟器可以幫你打開膠囊,然後直接將奶粉倒入奶樽,手同樣唔會接觸奶粉,確保衛生。

▲ 輕便開啟器入面有兩個尖角可以界開膠囊。

▲ 放入膠囊後,將開啟器上方左右扭。

▲然後倒轉將奶粉倒入奶樽,再加水沖泡。

依莉詩:「60秒即沖啱溫度嘅奶!」

對於未有小朋友嘅我嚟講,呢部沖奶機真係好方便,就算咩都唔識都可以沖到啱 BB 飲嘅奶,而且密封膠囊外出就唔洗將奶粉倒嚟倒去,衛生好多。不過對於有個女嘅小明嚟講又有另一種睇法,佢覺得沖奶沖多幾次就熟手,未必要花二千買部機係屋企用,而且操作時都幾嘈,怕會嘈到 BB。另外,如果沖奶機有埋暖奶同出暖水功能就更好,咁 BB 飲唔晒 D 奶或者要飲水都可以用得著。

 

售價: $2,288.00

查詢:惠氏(香港)控股有限公司 (2599 8199)

相關影片﹕

Published by
依莉詩