Categories: 生活娛樂飲食

依莉詩深宵推介!必食聖誕 + 紫薯雪花冰

Published by
依莉詩
Share

聖誕除咗四圍影相,當然係食聖誕套餐啦!我依莉詩係短短十幾日內介紹咗港九新界廿幾個商場的聖誕裝飾,見都寫得七七八八啦!係時候介紹下有咩聖誕美食啦,而今次就嚟到時代廣場的韓冰,試下佢地新出的聖誕同紫薯系列甜品,包大家一望到就流口水!

繽紛聖誕系列

聖誕系列以士多啤梨同雜莓作配料,紅噹噹之餘加埋雪人、星星等朱古力片就更有聖誕氣氛,可以話係打片必試!不過要到 12月頭先正式推出,所以暫時未定價啊!

 

▲ 士多啤梨雪人雪花冰

一上枱,相機已經好肚餓,唔食唔得啦!一層層的士多啤梨同雜莓鋪滿雪花冰,用朱古力同雲呢拿雪糕所造的雪人又超可愛。不過影還影,韓式雪花冰質感比較鬆散,所以比較容易溶,影完就好快手食啦!

打卡指數 ★★★★★

美味指數 ★★★★☆

▲ 雜莓多士樹

雖然醬同忌廉唔多夠,令多士食落有 D 乾,不過一粒粒厚多士疊成一棵樹,加埋雜莓、星星朱古力等裝飾後,好有 Little Twin Star 的感覺呢!

打卡指數 ★★★★★

美味指數 ★★★☆☆

▲ 士多啤梨 Latte

士多啤梨味唔算太濃,但奶泡夠滑,淡淡的奶香加埋個心心拉花,賣相滿分。

打卡指數 ★★★★☆

美味指數 ★★★☆☆

 

紫薯香甜系列

另一個要推介的系列就係紫色甜品,當中包括紫薯雪花冰、紫薯脆脆波 同 紫薯 latte。紫色的魔力真係無法抵擋!紫羅蘭似的紫色令甜品變得浪漫起來,淡淡的紫薯香肯定令紫薯控愛不釋手。

▲ 紫薯雪花冰 $80

估唔到紫薯同雪花冰味道超夾!雪花冰很細滑,煉奶的甜度適中,入面仲有一粒粒好煙韌的年糕同杏仁片,多重口感。而且份量好多 2個人未必食得哂。

打卡指數 ★★★★☆

美味指數 ★★★★★

抵食指數 ★★★★☆

▲ 雪花冰很細滑,食落軟綿綿。

▲ 紫薯脆脆波 $60

呢個包外表香脆,入面塗滿牛油,睇落似港式脆豬包,本來覺得佢唔值 $60 ,幸好好多香甜的紫薯醬,令美味程度瞬間提升!

打卡指數 ★★★☆☆

美味指數 ★★★☆☆

抵食指數 ★★☆☆☆

▲ 脆脆波外表香脆,入面塗滿牛油。

▲ 紫薯 latte $30

濃濃的紫薯味,加上奶泡又夠細,上面仲要係由 Oppa 店長親自拉的聖誕樹圖案,完全係冬天最美好的熱飲。

打卡指數 ★★★★☆

美味指數 ★★★★☆

抵食指數 ★★★☆☆

▲ 韓式醬油炸雞 $110

甜品以外,銅鑼灣店仲有炸雞同拉麵賣。炸雞用去骨雞塊製作,混入煙韌的年糕,做宵夜小食一流!

打卡指數 ★★★☆☆

美味指數 ★★★★☆

抵食指數 ★★★★☆

環境舒適,空間感大

韓冰其實係一間係韓國擁有超過 20 間分店的刨冰連鎖店 Bing 的海外分店,而今次來到的是新開的香港第二分店。銅鑼灣店比海港城的大,裝修很簡單,以淺色系配淺木色,座位好寬敞,好有空間感。

▲ 裝飾以雪花做主題,門口的一排高桌好啱情侶 2人世界。

▲ 另外亦有一些長凳,可以俾三五知己相聚。

 

依莉詩點評

韓國的餐廳來到香港的定價往往都偏高,幸好呢間都唔算太夠,份量都算足,一杯雪花冰的份量可以兩個人 share,而且賣相精緻,單以相機食先已經贏晒。銅鑼灣店雖然係鬧市,但都幾難搵,平安夜同三五知己或者同情人嚟食甜品應該係幾好的選擇。

 

食店:韓冰 (36221310)

地址: 銅鑼灣勿地臣街1號時代廣場10樓1005B舖

Published by
依莉詩