籮文:「經典摺機 N 年後的新版」LG Ice Cream Smart 韓版機

Published by
籮文
Share

仲記得中學時期唔少家境富裕嘅女同學都揸住部 LG Ice Cream,我就只能夠去 M 記食兩蚊杯嘅真 Ice Cream。今年年頭 LG 就再推出一部新嘅 Ice Cream Smart,不過籮文就覺得市場定位由女性市場轉咗去長者市場,想知點解?繼續閱讀啦!

粉藍粉紅 摺埋好少女 Feel

Ice Cream Smart 行 Android 4.4.2,部機個外表非常趣緻,有粉藍及粉紅兩色以供選購,機身膠感十足,個 Feel 似玩具多過似手機。中學時期,好多同學仔都會用千奇百趣嘅電話繩裝飾手機,依個年代仲有邊個會用電話繩呢,偏偏 Ice Cream Smart 保留咗一個圈圈喺鉸位俾你穿電話繩。(嚇死籮文,以為整爛咗一邊鉸位。)唔知你記唔記得以前嘅 Ice Cream,屏幕蓋係有閃燈,仲有 LED 走馬燈,可惜依一代通通都冇。

▲機身有點兒膠

▲「完整」嘅左邊鉸位

▲嘩右邊個鉸位爛咗?!原來係用黎俾你穿電話繩

▲機面只有一粒 LED 提示燈

打開蓋 似長者機

摺埋就好有少女 Feel,咁打開又點呢?首先手感係非常好,多得圓渾機身,揸起黎好貼手。鍵盤按鍵大大粒,打電話又或者打字都幾爽,但係睇落就有啲似長者機,不過有粒好搶眼嘅黃色制,原來係 KakaoTalk 嘅快捷鍵,一開就可以打開韓國流行嘅通訊程式 KakaoTalk,不過香港又有幾多人係用緊 KaKaoTalk 呢?所以於設定中,用家可以自訂粒制開其他 App。而鍵盤有背光功能,但係亮度非常低,除非熄咗室內嘅燈,否則真係察覺唔到鍵盤嘅背光。

▲鍵盤按鍵大大粒,打電話又或者打字都幾爽,但係睇落就有啲似長者機

▲有粒好搶眼嘅黃色制,原來係 KakaoTalk 嘅快捷鍵,一開就可以打開韓國流行嘅通訊程式 KakaoTalk,不過香港又有幾多人係用緊 KaKaoTalk 呢?

▲而鍵盤有背光功能,但係亮度非常低

▲除非熄咗室內嘅燈,否則真係察覺唔到鍵盤嘅背光(方向制同 KaokoTalk 制都係冇背光)

▲如果你開啟一啲不支援 Keyboard 的 App,手機會彈出提示

兩種 Home Screen Setting

可能知道不少長者或小朋友會使用此機,手機內建兩款 Home Mode,除了普通常見的 Home Screen,仲有一個 EasyHome Mode,Icon 更大粒,介面更簡潔,去掉一些非必要嘅 App,更加易用。

▲可於 Setting 切換 EasyHome 及普通的 Home

▲比較貼近原生介面的 Home

▲Icon 大粒啲,簡潔啲嘅 EasyHome

3.5 吋 320 x 480 解像度螢幕 可以 Touch

摺機黎講,3.5吋都算係大芒,但係 320 x 480 解像度就真係好似弱雞咗啲,正常距離觀察就已經見到不論文字或圖像都好有顆粒感。但係要讚嘅就係亮度唔錯,即使太陽照射下使用都可以清?閱讀畫面。而且螢幕係觸控式,就算遇到唔支援實體鍵盤嘅 Apps 或 Game 都可以用 Touch Screen 玩。仲有一點令依部機更似長者機,就係機仔細細但喇叭音量特大,用黎睇片都唔錯嘅,不過要成部機打橫都幾肉酸。

▲320 x 480 解像度就真係好似弱雞咗啲,正常距離觀察就已經見到不論文字或圖像都好有顆粒感

▲仲有一點令依部機更似長者機,就係機仔細細但喇叭音量特大,用黎睇片都唔錯嘅,不過要成部機打橫都幾肉酸。

前鏡得 VGA 解像度(30萬像素…)

擁有800萬後鏡頭,用返 Ice Cream Smart 個 Screen 睇相嘅時候以為質素麻麻,過返啲相落手機先見到原來唔錯喎!雖然解像度低,適度放大後,有油畫化但未算嚴重,而顏色表現就非常鮮豔。喂喂喂,又話主打女仔 Market,但前置鏡頭竟然得 VGA 畫質,即係30萬像素。自拍嘅嘢籮文識條鐵咩,所以邀請到依莉詩試一試,依莉詩表示由於像素勁低,影出黎就好似有自動美顏效果咁… 籮文表示,女仔諗法真係好難觸摸。

▲擁有800萬後鏡頭,用返 Ice Cream Smart 個 Screen 睇相嘅時候以為質素麻麻,過返啲相落手機先見到原來唔錯喎!

▲雖然解像度低,適度放大後,有油畫化但未算嚴重,但係顏色表現就非常鮮豔

▲喂喂喂,又話主打女仔 Market,但前置鏡頭竟然得 VGA 畫質,即係30萬像素。

▲自拍嘅嘢籮文識條鐵咩,所以邀請到依莉詩試一試,依莉詩表示由於像素勁低,影出黎就好似有自動美顏效果咁… 計我話,邊關事,依莉詩你本身靚咋!

籮文:「買俾老友記或小朋友都得」

個樣好趣緻,規格都好簡單,1.2GHz 四核處理器、1GB RAM,雖然支援 microSD 擴充但儲存空間得 8GB。咁究竟依部機最適合用黎做咩?籮文就覺得可以買俾老友記或者小朋友用:鍵盤大大粒,喇叭又夠聲,老友記實鐘意;機身走可愛路線,可以買埋小朋友用,低價之選,萬一掉爛都冇咁心痛。

售價:$1,380

查詢:三禾電氣 (23740618)

Published by
籮文