Categories: 生活娛樂飲食

唔洗排兩個鐘先有得食!吉野家外的芝士竹輪大發現

Published by
依莉詩
Share

吉野家打邊爐一向都受年青人歡迎,特別係當中的芝士竹輪,入面的爆醬芝士令人一試難忘。但偏偏芝士竹輪一煲得一粒,又無得追加,總係覺等唔夠喉。最近吉野家就推出 120 分鐘任食任飲放題,一於用芝士竹輪餵飽你!聽落咁吸引,我依莉詩就第一時間去試啦!

排兩個鐘先有得食

因為今次的放題只搞一星期,仲只係得西環豐業大廈分店先有得任食,所以都估到有唔少人排隊,但萬萬都估唔到吉野家 Shabu Shabu 的威力足以令人如此瘋狂。排第一位的顧客 4 點就已經來到,仲係由天水圍遠度而來啊!亦因為新店面積唔算大,未到 5 點半,第一輪的坐位已經滿額,即時說其他的只好係店外苦等到 8 點先有得食。

▲ 5點多的時候,店外已有過百人排隊,大多都係年青人。

▲ 店內的位置唔多,坐滿人其實都有 D 逼,幸好呢度唔洗自己拎嘢,只要填好要 D 乜,職員都會送到你枱面。

食物種類見慣見熟

食慣吉野家邊爐的都知有 D 咩材料,基本上問到要咩湯都知有番茄湯、日式雪濃湯和野菜清湯揀,而肉類就有牛肉、雞腿肉和豚肉,飲品就係可樂、茶定麵鼓湯。不過今次的火鍋醬料除了日式焙煎芝麻醬,更新加咗醬油、柚子醋、蘿蔔蓉和蔥花,另外仲有 30 款追加配料,包括肉類、海鮮、鍋物、蔬菜和麵食等任食。當中當然唔少得芝士竹輪同炙燒芝心包啦!

▲  湯底有番茄湯、日式雪濃湯和野菜清湯 3款選擇,都係平時食開的味道。

▲  火鍋醬料除了日式焙煎芝麻醬,新加了醬油、柚子醋、蘿蔔蓉和蔥花,不過我依然覺得芝麻醬最好味。

▲ 牛肉、雞腿肉同豚肉都係無限量供應,而且有超過 30 款配料追加,包括:肉類、海鮮、鍋物、蔬菜和麵食等。

▲ 芝士竹輪平時一煲得一粒,今次可以無限追加,當然要狂食啦!

▲ 新推出的炙燒芝心包芝士味不比芝士竹輪少架!鍾意食芝士竹輪的話一定要試埋呢款。

▲ 炙燒芝心包的芝士比起芝士竹輪更多,同樣非常軟滑。

▲ 肥牛的質素同平時差唔多,不過不失。

▲ 只要 like 吉野家 Facebook Page 就會得到神秘配料,今日的神秘配料係青口啊!

流程算順暢

由快餐店轉做放題混亂都係預咗,同平時食放題唔同,吉野家係劃一時段入坐,每日只有 6pm-8pm 同 8:15pm-10:15pm 兩個時段,而且需要先買飛後入坐,要一次過處理咁多客人有相當難度,所以入坐後未必有足 120 分鐘時間食。不過佢地都好細心,一早預備咗大量利是封,遇到客人有咩不滿都派疊俾佢地順番條氣。中途仲有有獎遊戲大送博多甜王士多啤梨,令氣氛非常高漲。

▲ 時間差唔多,員工仲送上啫喱俾第一日嚟到的食客,等大家都有個完美的晚上。

依莉詩後感

其實我覺得今次吉野家好聰明,明明 $138 食火鍋放題唔算太吸引,肉的質素亦唔高,唯獨配料比較優勝,但就因為時間短、只限一間分店就可以吸引咁多粉絲去試。某程度上,我更覺得今次活動係一場公關 show 或是實驗性的活動,不過唔知點解我就係為咗任食芝士竹輪而衝去排隊,或者這就是芝士竹輪的魔力吧!

超市都有芝士竹輪賣

原來想任食芝士竹輪要去到咁遠,仲要排長龍都未必食到,我今日就去咗各大超市尋找芝士竹輪的蹤跡,等大家可以一解芝士竹輪愁。根據係惠康、百佳、一田、AEON、759 阿信屋 同 佳寶 的地毯式搜索,我發現了一款外貌同吉野家極似的芝士竹輪,不過除了紀文呢個品牌之外就再無發現了。

▲ 最後我找來 3款同樣由魚同芝士製成的芝士鍋物,試下比唔比得上吉野家的芝士竹輪。

1) 紀文芝士竹輪

呢款同吉野家的芝士竹輪極似,同樣係獅子狗的外型中間夾住芝士,一啖咬落去芝士就會爆晒出嚟,一唔小心就會燙親個咀。

▲ 紀文芝士竹輪一包 5 件,惠康價 $22.9 、AEON 價 $17.9,都幾矜貴架!

2) 富媽媽芝士魚豆腐

呢款魚豆腐有一粒粒芝士係入面,芝士顏色就夠特出,但就唔會流心,芝士味亦唔太濃。

▲ 富媽媽芝士魚豆腐一包 12件,一田價 $23.9,唔會太貴。

3) 紀文忌廉芝士魚餅

魚餅相當大塊,雪白色的外皮包住淡黃色的忌廉芝士,剪開後有少許流沙,口感特別。

▲ 紀文忌廉芝士魚餅一包 4件,一田價 $13.5,都幾貴架!

Bowl 試食後感

魚豆腐無乜特別,有少少芝士味,無乜大驚喜,而魚餅好淋,無芝士味,口感唔太好。我最鍾意食芝士竹輪,不過沒有吉野家的芝士咁濃,好似水咁。

Grace 試食後感

吉野家的芝士竹輪芝士更多,咬落去 D 芝士會爆出嚟。魚豆腐芝士味較少,似普通魚蛋,而魚餅好粉,感覺好怪。

依莉詩試食後感

魚豆腐的魚味較重,芝士味唔多,而魚餅好淋,食唔出芝士味,都係芝士竹輪最好味,芝士好 creamy ,好滑,不過就無吉野家的咁多芝士。白忙一場,睇嚟想食到美味的芝士竹輪都係要去番吉野家,不過物以罕為貴,每次一舊就好了,任食就會好快厭啦!

 

吉野家西環豐業大廈分店
地址:西環石塘咀德輔道西347-349號豐業大廈地下G及H舖
供應時間:6pm-8pm;8:15pm-10:15pm
費用:成人$138;小童$98
備註:不設訂座,先到先得

相關影片﹕

Published by
依莉詩