港女科技一週:維基大神,你可唔可以出正體中文?

Published by
Grace
Share

從前,網絡世界有三位大神,Google 大神、Facebook 大神 及 維基大神(唔係王維基先生呀!),只要用啱 Keyword,佢地對網民幾乎係有求必應。年近歲晚,理應係要「還神」嘅,不過善信港女對於最近剛滿十五歲的維基大神有啲啲不滿,想藉呢個機會同佢反映一下,希望佢新一年會有更好的表現。

善信港女:「維基大神呀,你可唔可以多啲眷顧下好似我呢啲唔係幾識睇簡體字的香港人呀?」

好多人畢到業都係因為有維基咋,唔係唔還神呀?(誤)

唔知大家有冇發覺,其實都有好一段時間架喇,就係 Google 得出黎、有關維基的結果,都係預設左做簡體中文架!

我個 Google Chrome 已經預設左係繁中,搜尋工具都設定左係繁中網頁,但第一個結果…

除非其中一個結果係有粵語版(下圖),如果唔係無論係內容簡介定係維基百科個名,都唔會顯示繁體。

最搞笑嘅係,入到去個內容版面之後,揀左香港繁體,點知無論係內文定係側面的 Menu,有啲字係繁體有啲字係簡體,睇到我頭都大埋!

香港正體中文係咁架咩?!
台灣正體反而一啲事都冇。

於是我唯有請教下 Google 大神,睇下有冇辦法,解決我嘅苦惱啦。原來早幾年前已經有網友遇到相同問題

,有人在討論區建議大家開返個維基帳號,然後更改設定。但 Google 大神話俾港女知,差唔多年年都有人問同樣的問題,睇黎個方法好似唔係幾有用,不過即管試下。
於維基百科的網頁上建立帳號,只須墳使用者名稱及密碼,連 Email 都唔使。

 

 

登入之後,於偏好設定一欄,更改語言做中文(香港),然後記住碌到落底按「儲存」。
咁你就見到 search 完再㩒入去的維基,係會自動登入左,同埋預設變左做香港繁體喇!

以上嘅方法喺各個瀏覽器上有不同的效果,我試過 Macbook Air 上的 Chrome 就得嘅,網上有人試過係 Windows 上的 Firefox 都得,但唔排除其他 Browser 有不同的效果。

有朋友就話,既然係咁麻煩,睇個陣㩒一下「台灣正體」咪得囉,使乜又特登整個帳號?可能係因為我細個個陣唔係「普教中」啦,其實「台灣正體」同「香港繁體」係用語上係有唔同架,想睇得親切啲,當然係睇「香港繁體」開心啲啦。至於點解登入前同登入後個「香港繁體」有咁大唔同,可能就要問返香港維基人喇!

Published by
Grace