唐言無忌:專家

Published by
唐美鳳
Share

相信好多讀者跟筆者位老友 WH 一樣,鍾意旅行食嘢 Shopping 喪買,不過我爸不是李嘉誠(甚至是李家誠),每月收入都是掹掹緊足夠養家,邊有可能四圍飛、食好西、亂買嘢?於是就上網睇旅遊達人的網誌,當朋友講起去東京時,WH 就可以搬出健吾在 Facebook 的推介搭句咀。

我老友 WH 就係咁,好鍾意認叻,更喜歡搭咀扮專家。人的興趣又點止旅行?玩手機、玩相機、玩車、玩女人…… 於是朋友問起,專家 WH 都會回答:

你哋有邊個玩過 iPhone 6s、LG V10、Nexus 6P?我玩過!我真係玩過!(其實是在衛訊)
你哋有邊個用過 Canon 5D、Nikon D7200?我用過!我真係用過!(其實是在百老匯)
你哋有邊個揸過法拉利 FXX、林寶 Huracan?我揸過!我真係揸過!(其實是在 GT6)
你哋有邊個見過吉澤明步、波多野結衣?我見過!我真係見過!(其實… Seed 呢?)

如果我老友 WH 去過衛訊、百老匯、玩過 GT6、睇過 AV,都可以忽然變專家;我們 Unwire.hk 的 Edward 就見過跟 Steve Jobs 一同創辦 Apple 的 Steve Wozniak,又專訪又合照,應該不止做創科專家,去做副局長都夠 Quali。寫到這裡,讀者應該知道筆者想講乜,成件事其實好 100 毛,網民接受專家 Dickson 係愛情投資專家、愛情軍事專家、愛情證券市場分析員,點解楊偉雄見過 Steve Jobs 就唔可以係創科專家?100 毛搞笑之嘛,你可能會說,現在創科局就不搞笑嗎?我會答。


相關文章:
  • Steve Jobs 簽名卡片拍賣 成交價超過 18 萬美元
  • 賈躍亭批 Apple:放棄造車大錯誤 Apple 放棄 10 年造車計劃

  • Published by
    唐美鳳