籮文:「輕巧復古 平玩富士」Fujifilm X70 初步評測

Published by
籮文
Share

Fujifilm 早前於東京舉辦 X Series 5週年活動,同時推出三部新機和一支新鏡,新機包括旗艦級 Hybrid 觀景器可換鏡相機 X-PRO 2、升級版中階復古機 X-E2S 和不可換鏡的 X70,新鏡則為 XF100-400mm F4.5-5.6 R LM OIS WR。想知新機新鏡有咩升級,請繼續閱讀以下文章。

勁輕巧 又不失復古味道

X70 號稱 Fujifilm 最輕巧的 X 系統機款,一手掌控冇難度,雖然只有340g 非常輕巧,但仍然不失 Fujifilm 一貫的復古味道設計。X100 最招牌的混合式觀景器,今次 X70 就刪走了,但就換來 3 吋觸控1040萬點反芒,可以用黎 Touch AF 亦可以用黎自拍!機頂有快門轉盤、曝光補償轉盤等,曝光補償今代增加到± 3,同時加入 Auto 模式選擇,啱晒入門用家。X70 擁有內置閃燈,見佢燈仔仔細細就知力度唔會好強,但係應急用都OK嘅!

▲一手掌握

▲機頂有快門轉盤、曝光補償轉盤等,曝光補償今代增加到± 3,同時加入 Auto 模式選擇,啱晒入門用家。

▲X100 最招牌的混合式觀景器,今次 X70 就刪走了,但就換來 3 吋觸控反芒,啱晒自拍愛好者

28mm 等效定焦鏡 及  X-Trans II 相位差自動對焦傳感器

用上 Fujinon 18.5mm f2.8 定焦鏡,除咗令機身更輕巧之外,大家都知定焦鏡的光學結構比變焦鏡簡單,X70 28mm 等效的鏡頭只上 5 組 7 片設計,其中有兩片為非球面鏡片,雖然籮文未能插卡試相,但現場見到成像都十分清晰銳利。用上第二代 X-Trans CMOS,支援 1,630 萬像素及最高 ISO 51200 感光度。

內置 Wi-Fi 功能 可以外置 View Finder

X70 內置 Wireless Image Transfer 功能,可以透過 Wi-Fi 傳送相片到用家的流動裝置,另外電池有 1,700mAh 電量,可以透過 MircoUSB 充電。雖然樣子懷舊,但係功能上都跟得到大市架!X70 機頂設有熱靴,可外接閃光燈,連 OVF 都可以裝上去,當然依啲配件就要另購啦!

▲X70 機頂設有熱靴,可外接閃光燈,連 OVF 都可以裝上去,當然依啲配件就要另購啦!

售價:HK$5,390

查詢:2408 8663(富士攝影器材)

Published by
籮文