Categories: 生活娛樂飲食

新派團年飯!6 款沖繩美食推介

Published by
依莉詩
Share

一年到尾,最重要就係餐團年飯,不過下下食鮑、蔘、翅、肚都幾悶,不如今年搞搞新意思,試下以「島人參」、「沖繩福丸豚」、「海葡萄」等,沖繩的時令食材入饌的美食丫!

1) 沖繩島人參海葡萄沙律

新年都預計到會食好多油膩嘢,可以先食個沙律清清腸胃。呢個沙律用咗島人參同海葡萄配多種野菜,簡單多嚟又開胃。海葡萄啖落一粒粒,口感似魚籽,但沒有腥味,非常特別。至於島人參雖然只係蘿蔔的味道,不過幾爽脆,配埋柚子汁特別醒胃。

售價:$48

好味道 ★★★★☆

▲ 海葡萄又被稱為綠色魚子醬 ,係沖繩的特產,綠色小顆粒,爆開會散發出海味的芳香。

2) 極上沖繩本部和牛刺身

雖然話唔食鮑、蔘、翅、肚,但團年飯都唔可以太 cheap 。如果唔怕食生嘢,可以試下呢味和牛刺身,以肉脂分布比較平均的西冷部位做成。因為未煮過,油脂味唔會太濃烈,反而更能食得出和牛鮮味,雖然未去到入口即溶,但食落無筋,好易入喉。

售價:$168/10

好味道 ★★★★☆

 

3) 沖繩島人參米網卷

同樣以島人參入饌,不過呢味以中式做法。以米網紙包裹島人參同新鮮蝦膠,口感香脆,就好似春卷咁。

售價:$28

好味道 ★★☆☆☆

▲ 炸咗之後,島人參的味道唔會太出,可以令唔鍾意食蘿蔔的小朋友更容易接受。

▲ 島人參係沖繩本地品種的胡蘿蔔,最佳時令為 11 月上旬至 2 月下旬,體形細長,淡黃色,味道有淡淡的甘甜。

4) 沖繩福丸豚肉腸拼本地鴛鴦腸蒸飯

冬天梗係要食煲仔飯,但此煲仔飯唔同彼煲仔飯,重點就係臘腸同膶腸之外的第 3 條腸。呢條以福丸豚做出嚟的腸肉質較鮮甜,而且因為福丸豚以甘庶和紫薯芋為主要飼養食糧,所以脂肪分佈較為平均,亦更健康。

售價:$85

好味道 ★★★☆☆

5) 沖繩阿古豚豬手

除了福丸豚,阿古豚係沖繩亦非常有名。因為阿古豚保留沖繩本島北部原生野豬血統,牧場以穀飼放養,所以佢的豬手鮮嫩肥美,以汁燜製後,外皮含大量膠質。睇落好似好油膩,但食落味道香濃,入口即溶。

售價:$68

好味道 ★★★☆☆

6) 水雲小丸子

水雲係沖繩一帶珊瑚礁的褐色海藻,由於它質地柔軟,並會隨海水漂浮,故被當地人稱為「水中的雲」,經常用於傳統的琉球料理之上。而水雲小丸子就將水雲沾上粉糰炸至脆身,外脆內軟。

售價:$48

好味道 ★★☆☆☆

依莉詩後感

團年飯其實食咩都唔緊要,最緊要一家人有機會聚埋一齊傾下計。當然,美食都係一個好好的話題啦。今次介紹的幾款食材平時都好少見,試完好想即時飛去沖繩遊番轉。

 

(1)、(2) 日和号壽司料理 (九龍灣宏照道38號 Megabox 10樓5號舖)

(3)、(4) 龍德樓 (荔枝角深盛路8號碧海藍天 AEON 超級巿場店地下 L005 號舖)

(5) 、(6) 鳴門魚市場居酒屋 (旺角染布房街12-14A依利大廈地下B號舖)

Published by
依莉詩