Categories: 評測運動科技

5 分鐘上手!依莉詩試玩港人研發 GoSkate 筋斗雲

Published by
依莉詩
Share

之前 Edward 去咗北京玩小米「九號平衡車」,可惜因為香港法例問題所以未有推出,無得玩。今日依莉詩就借咗部由香港團隊研發的 GoSkate 筋斗雲嚟試玩,睇下易唔易上手先!

 

 

 

單轆設計 5 分鐘可以上手

同平衡車唔同,筋斗雲只有中間一個轆,雖然好似滑板咁前後控制,踩上去就好似滑雪咁。因為係單個摩打設計,筋斗雲靠雙邊平衡去感應,只要側身重心向前就會向前,重心向後就會向後,比係平衡車更易上手。就算我平衡感唔太好,但試咗兩次就已經輕鬆行到直線。雖然佢似滑板,不過亦因為得一個轆,所以唔可以上落梯級,而且因為無剎車掣,最好就係無乜人的路或者公園入面玩會比較合適。

▲ 筋斗雲 ABS 同 PS材質製成,可以保護內置機件,應該都會幾襟撞。

▲ 摩打位於中間的轆,踢上去就好似滑雪咁。

夠由沙田踩到粉嶺

筋斗雲的續航力同平衡車差唔多,叉滿 90 分鐘電可以行 20km,最高速度為 15km/hr,差唔得由沙田去到粉嶺咁遠。不過筋斗雲始終唔係代步車,留係公園玩唔會唔夠用啦。而筋斗雲最大負重達 220 磅,本體則有20 磅重 ,要拎出拎入可能有 D 麻煩,不過要玩就梗係要付出少少嘅。

▲ 筋斗雲中間有個叉電插口。

▲ 筋斗雲採用 Panasonic 電池續航力約 20km。

▲ 一開動 筋斗雲,兩邊的 LED 燈就會亮起,夜晚玩夠晒型!

▲ 除咗燈,筋斗雲仲可以連接藍芽播歌。播住歌飛快咁閃過,仲唔成為全場焦點?

 

依莉詩 :「地面飛馳的感覺!

呢塊筋斗雲原來都幾易上手,想向前向後只要轉重心腳就得,唔會似平衡車咁向前樁,我上咗去兩次就已經行到直線,而且速度都係睇自己則幾多嚟控制,非常簡單。不過因為得一個轆,上落唔到梯級,玩法可能俾滑板少。另外,落車亦係有 D 困難,如果單腳落車因重心的作用,電機仍然會有動力向前,所以最好都係戴足頭盔、護腕、護膝等保護裝備先玩會安全 D。

 

售價:$ 2,750

查詢:Searching C (2568 2778)

地址: 尖沙咀梳士巴利道三號星光行星光城二樓 L213 – 25 (誠品專櫃收銀處對面)
Published by
依莉詩