玩樂好去處

把握最後機會!2016 香港中大櫻花現場實拍分享

Published by
依莉詩
Share

今年天氣反常,無論長洲關公忠義亭、大帽山、中文大學及嘉道理農場等香港賞櫻熱點的櫻花都遲遲未開,依莉詩只好亦只好睇實佢地的 Facebook Page,希望係最佳的花期睇花。

而上星期我終於見到中大的 Facebook Page 有消息啦!所以就係星期六(5/3)衝咗上去睇,但…都係有圖有真相吧!

知行樓的日本河律櫻

上年都介紹過新亞書院知行樓對出的 7 棵櫻花樹。呢度的是日本其中一種最優質的品種 – 河津櫻,花的顏色是淡粉紅色,環顧香港各櫻花景點的台灣山櫻,淡粉紅色看起來更浪漫。

▲ 看來今年已經太遲了,花枝都開始長葉,而且櫻花樹還很小,所以沒有整棵樹都是櫻花的感覺。

▲ 遠一點睇,每支樹枝上都有每十朵櫻花,不過部份已經枯萎了,所以只能找幾朵特意先靚啦!

▲ 另外,仲有一個不幸的消息話比大家知,就係今年知行樓的小花園封了,所以同櫻花樹會有一段距離,所以要影的話要帶定長鏡啊!

新亞書院知行樓

地點:新亞書院知行樓
交通:港鐵大學站乘2號校巴到新亞書院下車

停車場旁的桃花

雖然河津櫻已經就快凋謝,不過都唔緊要,中文大學各處都有花盛開,拍友們一定唔會失望。就係離知行樓不遠的停車場有一棵桃花樹。遠睇桃花同櫻花一樣係粉紅色,不過細心睇花瓣是沒有花缺的,但一樣超可愛。

▲ 蜜蜂正係度摘花蜜。

▲ 不過都係一樣,期望不要太大,因為花齡同樣唔大,所以桃花都係比較疏落。


相關文章:
  • 2024 日本櫻花拍攝攻略 善用器材拍出獨特新角度

  • 聯合書院的鐘花櫻桃

    睇完河津櫻同桃花可能未必夠喉,落到聯合書院就應該會令你更興奮,因為聯合書院校巴站旁的 4棵鐘花櫻桃正開得盛放,滿滿的櫻桃係樹上一片粉紅,超靚架!

    ▲ 鐘花櫻桃比河津櫻深色,而且會下墜,所以由下而上咁影先可以睇得清楚每片花瓣。

    ▲ 每一枝斬密密麻麻,超美!

    ▲就算遠睇都唔會太失禮。

    聯合書院校巴站前
    地點:聯合書院校巴站
    交通:港鐵大學站乘2號校巴到聯合書院

    田家炳樓外的玫瑰

    春天係花的季節,睇完櫻花不妨沿路落山,沿途會有好多新發現。田家炳樓外的馬路旁就有一朵朵玫瑰,相當驕美。

    ▲ 含苞待放的玫瑰。

    ▲ 亦有開得燦爛的。

    田家炳樓外

    地點:田家炳樓

    ▲ 不過可惜上年嚟的時間,開得茂盛的紅花風鈴木,今次沒有花了。


    相關文章:
  • 2024 日本櫻花拍攝攻略 善用器材拍出獨特新角度

  • Published by
    依莉詩