生活科技

依莉詩:「超逼真兼嚇餐飽!」Samsung S7 x Gear VR 4D 動感戲院免費玩

Published by
依莉詩
Share

Galaxy S7 及 S7 edge 啱啱推出,相信唔少 wire 民都已經急不及待想試玩,最近我依莉詩就去咗銅鑼灣的 Samsung Galaxy Studio 體驗館,入面唔單止有一系列 Galaxy 產品供試玩,最正的是有 Gear VR 4D 動感戲院,一齊坐過山車吧!

Galaxy S7 S7 edge 融合 Galaxy 產品

你可能會問 Galaxy S7 同 S7 edge 係豐澤、百老匯都有得試啦,點解仲要去體驗館呢?或者就係唔洗怕試試下成為 Sales 的目標吧!哈哈。呢度設有多個體驗區,佈置簡潔時尚,而且展現了 Galaxy S7 同 S7 edge 如何與其他 Galaxy 產品融合,例如 360 攝影相機 Gear 360、虛擬裝置 Gear VR 及智能手錶 Gear S2 等等。

▲ 體驗館佈置非常科幻,有 D 機係隔住玻璃欣賞,有 D 就可以親身體驗。

▲ 入去之前記得拎呢張卡,因為集齊 4 個印就可以去玩今次的重點, Gear VR 4D 動感戲院啦!

▲ 想集齊印章其實好簡單,就係去各區試玩。呢個區就係試玩的 Galaxy S7、S7 edge,唔同顏色都齊晒架!

▲ 就連今年 MWC 先推出的360度攝影相機 Gear 360 都有。球狀設計,非常輕便精巧,帶出街應該好方便,而且只要用「

Gear 360 Manager」應用程式無線連接至 Galaxy S7 S7 edge Livestream(現場直播),所拍攝的影像可即時下載至手機,用 Gear VR 觀賞,輕鬆享受自製的360度虛擬世界。

▲ 既然講得將 Gear 360 所拍的影像即時係 Gear VR 睇,呢度當然有得試啦!

▲ 最後一樣就係 Gear S2 ,估唔到連香港無得賣的玫瑰金配白色皮帶都有!(睇完好想問,我可唔可以用手上的黑色同佢交換。)

Gear VR 4D 動感戲院超逼真!

點解我張相咁狼狽呢?唔好意思,事關我集齊晒 4個印章之後去咗玩 Gear VR 4D 動感戲院。正當我以為只係平時咁,用 VR 睇過山車片的時候,原來連張凳都會郁埋,真係超逼真,仲嚇餐飽。雖然唔係真係係過山車上面衝落嚟,但原來 Feel 到有離心力,玩完仲有 D 暈暈地添!攝影師哥哥仲話,你嚇到咁仲笑得出已經好好架啦!

 

 

Samsung Galaxy Studio體驗館

銅鑼灣怡東廣場 - 3月11日至4月4日 (上午11時至晚上9時) (附設Gear VR 4D動感戲院)

屯門市廣場 - 3月11日至3月13日(上午11時至晚上9時)

德福廣場一期 - 3月18日至3月20日(上午11時至晚上9時)

太古城中心 - 4月1日至4月3日(上午11時至晚上9時)

又一城 - 5月6日至5月8日(上午11時至晚上9時)


相關文章:
  • 【評測】Samsung Galaxy A55 外形 手感 屏幕 相機 效能開箱評測
  • 【實試】Samsung Galaxy AI 支援廣東話 講電話也能翻譯 + 辨識能力強
  • 傳 Samsung 減少尺碼選擇 Galaxy Ring 只提供 8 種尺碼

  • Published by
    依莉詩