生活科技

依莉詩 :「如果 OCR 準確 D 就好」— PocketScan 手提掃描機評測

Published by
依莉詩
Share

以前做功課覺得手頭上的資料一掃就入到電腦就好了,原來已經不是夢。最近我依莉詩發現呢部手提掃描機,不單可以隨身掃描文件,仲會即時將文件轉化成文字。聽落咁勁,就一於試下先!

嬌滴滴隨身攜帶

呢部手提掃描機之前係 Kickstarter 集資成功,最近係香港都有得賣了。PocketScan 只有 85g,外形好似一部釘書機,唔算太大,握上手好易操縱。而充電一次可以掃描近 400 次,拎出街用都得,隨手掃描 past paper 同 notes,非常方便。

▲ PocketScan 同釘書機差唔多大,單手都可以揸實。

▲ 掃描的地方係下方,掃描的時候會發出白光,感覺好似光學脫毛機的燈頭。

▲ 用 USB 充電,充一次電可以用 400次左右,方便隨身攜帶。

▲ 隨機附送布袋同抹巾,等你拎出街都唔怕整花。

掃瞄相片唔怕反光

雖然依家想 send 文件俾人,影張相就得,不過影相始終要顧及環境光照過強或過弱,如果係光面的紙仲有可以反光。而用 PocketScan 就唔怕有呢個問題,只要係平面的地方,就可以即時張相片或者文件掃描成 400dpi 的圖片。

▲ 平時翻拍即影即有都會有反光位,用 PocketScan 就唔怕了。

▲ 雖然掃描檔同原相都有 D 色差同輪廓無咁明顯,不過整體上效果都唔錯。

翻譯易變亂碼

除此之外,掃描檔可以儲存成 JPEG、TXT、PDF 同 Word 檔,方便即時 send 俾比其他人,而且

仲有 OCR 辨認功能,可以辨認超過 30 種語言,只要對紙張上面的文字進行掃描,就可以轉換成為可編輯的文字,並利用 Google Translate 網站作輔助,輕鬆翻譯。不過我試過呢個功能之後發現, OCR 辨認功能仲係需要改進,翻譯英文準確度都算高,不過中文就會出現亂碼的情況。

▲ 我嘗試掃瞄「LINE FRIENDS」的字句,不過就顯示成「L’E FRIENDS」。

▲ 另外,我嘗試掃描一份中文的新聞稿,發覺全都是亂碼了,看來我還是不可以偷懶啊!

立體掃出奇怪效果

咪以為 PocketScan 只可以掃瞄平面,原來立體都一樣可以,只要有足夠的接觸面積,一樣可以掃瞄到,不過圖片就有 D 奇怪。

▲ 雖然張圖無實際用途,但都幾有趣丫!

依莉詩 :「如果 OCR 準確 D 就好」

呢部手提掃描機完成係我學生時代的夢想神器,只要掃一掃就 copy 到資料,唔洗下下打字同抄寫。而即影即有相又唔怕翻拍會有反光位,感覺好好用呢!但如果 OCR 準確 D 就更好,咁以後收到新聞稿就可以即刻掃瞄同出文,第一時間將最新消息話到比 wire 民知了。

 

售價:$999

查詢:Searching C (2568 2778)

地址: 尖沙咀梳士巴利道三號星光行星光城二樓 L213 – 25 (誠品專櫃收銀處對面)
Published by
依莉詩