生活科技

山崎新推出 2 合 1 蒸氣焗爐  實戰蒸水蛋

Published by
依莉詩
Share

香港地寸金尺土,有個蚊型廚房已經好慶幸,仲點會諗蒸爐、焗爐、微波爐、麵包機…所以多功能的蒸焗爐亦出得愈來愈多。今次就介紹山崎最新推出的二合一蒸氣焗爐,睇下啱唔啱你。

7大功能於一身

呢部蒸氣焗爐一機擁有烤焗、蒸煮、烘焙、發烤、保溫、解凍 同 消毒 7大功能,可以蒸魚、烤雞,焗蛋糕等等。 蒸氣加烤爐功能達到 120度至 250度,可以保留食物的營養價值。而蒸氣模式亦達到 80度至 115度,能令食物均勻受熱,保持食物水份。另外, 40度發酵模式可以減少粉糰閒置於室溫而滋生細菌的風險。不過,呢部蒸氣焗爐整體上同之介紹的差唔多,而且 28公升 size 係市面上有唔少代替品,不過呢部定價比較低,所以都有佢的吸引力。

▲ 機身尺寸為 350高 x 505闊 x 415深,而且屬前置式排氣孔,可作檯式或嶔入式使用。

▲ 蒸氣焗爐的水箱有 1200mL,而且缺水時會發出提示聲並停止運作,唔洗成日睇住個火。

實戰蒸水蛋!

蒸水蛋係最普通的家常便飯,不過要蒸到一碟靚水蛋一 D 都唔易,太猛火會太老、蒸唔夠時間又會唔熟,所以係發佈會期間,主持示範如何用蒸氣焗爐蒸水蛋。

▲ 首先係打蛋。

▲ 之後倒入碟。

▲ 用蒸焗爐蒸 18分鐘。

▲最後就蒸出呢碟表面光滑冇倒汗水的蒸水蛋了。

查詢:二合一蒸氣焗爐 SK-SO35 (2401 2168)

售價:$4980

Published by
依莉詩