實用技巧

【unwire 小技巧】電腦當機打緊份 Word 無左 ? 教你將「自動回復」搬上雲保命

Published by
丫丫
Share

無論喺新機定舊機,相信各位 wire 民總會遇上當機或自動 reboot ,入番去成份打緊的 Word 無左 / 未 update ,更嬲就是 windows 突然自動更新攪成個鐘都未得。唔想無咗份 word ,其實只需一個小設定,加上大家都應該有嘅雲端儲存空間,就即時多一重保障了。今次,我們用上 Google 雲端硬碟作示範。

 

注意事項 : 要有網絡

如果你在 office 上班,電腦應該長期連接網絡,Google 或網上雲端比公司電腦更可靠,慢一打份 word 電當機/停電/auto reoot ,可以立即由雲端做 Recover

▲平日,我哋打開「檔案」設定列印、儲存就做得多,大家可以留意最底「選項」一欄。

▲打開「儲存」一欄,會發現首項已有關於「自動回復」嘅設定,需要改變自動回復文件嘅儲存位置。

▲喺 Google 雲端硬碟內,用家選定資料夾作目標儲存位置,例如用上一個名為「Word Recovery」嘅資料夾。

▲利用桌面版程式與雲端空間同步,本機亦會新增相同資料夾。

▲按下「瀏覽」改變位置,改為「Word Recovery」所在嘅資料夾,完成後按確定就完成。

▲每隔數分鐘,Word 就會自動儲存用家嘅文件,防止用家意外關閉文件後一無所有。經過自動同步後,該回復檔就會上傳至雲端空間。

▲為免兩次自動儲存相隔太遠而變得沒意思,用家可以自行設定時間間隔,愈短愈好。

Published by
丫丫