獨立評論

港女科技一週:靚女有冇散紙唱?

Published by
Grace
Share

有時早左起身,我就唔搭地鐵,搭下巴士慢慢熬返公司,因為一程車就可以直達公司附近,總站上又有位坐,都幾好。

今朝港女上左巴士,坐喺下層。搭左幾個站,有個哥哥上車,一嘟八達通,部機就高聲尖叫,「嗶~~~~~」,以示負錢。司機唔理佢繼續揸車,哥哥就係度扲荷包,睇下有冇散紙。好明顯佢就冇散紙啦,拎住張 10 蚊紙走過黎座位區,佢見到前排有幾個師奶,心諗實無死啦,師奶去開街市買餸,通常都有散紙嘅,於是走埋去問:「唔好意思呀,我八達通負錢唔記得增值呀,有冇 10 蚊散紙呀?」師奶 A 非常幫手,即刻打開個散紙包,睇下有冇咁多散紙,點知唔夠喎!

坐隔離個行的師奶 B 見狀即刻打開銀包,喺度數下數下,後面個排嘅師奶 C 又一齊咁做,同時我又望到坐我隔離行嘅叔叔又一齊摷銀包,咁我都又一齊摷下個袋,點知我發現今日冇帶散紙包。

呢個時候,師奶 B 已經數齊 10 蚊散紙俾左哥哥,其他人就即刻扮無野收埋自己個銀包,繼續搭車。事件就此告一段落。

我個刻即刻諗返起港女讀小學的時候,個時一個星期總會有一兩日出街要搭巴士小巴(返學係搭校巴),亦都會遇到上述情況,不過較少喺車廂中發生,通常未上車排隊個時就要「自備輔幣」,問定前後左右唱定散紙,又或者「幫人地入埋」。阿媽仲會話唱定啲毫子俾你搭車,或者留返啲散紙搭車添。

自從八達通出現左,就少左出現上述的情況,而家啲人直情唔鍾意毫子,最好唔好找俾我,收銀都唔收!金管局仲出左部「神沙收集車」,將神沙換返做紙幣或用黎增值八達通,幾方便咁。

隨住科技進步,呢啲細細碎碎的畫面逐漸只會喺回憶之中出現,而家個個都看中 P2P 金融市場,成日都講電子貨幣乜乜乜,我地嘅下一代到時可能連實體嘅錢都唔使見過掂過,只係見到一堆數字上上落落,可能係港女古老唔識得與時並進啦,唔知點解覺得有幾分唏噓…


相關文章:
  • 【教學】Android 版八達通開通教學 設定比想像中容易 + 使用無難度 + 開通注意事項
  • 【實試】八達通全國通卡深圳實試 使用體驗一樣 + 增值仍然方便
  • 《頭文字D》限量八達通套裝【搶先看】遇熱變出經典漫畫場面 + 實物示範 + 頭D、咒術新精品

  • Published by
    Grace