買物情報

資料備份唔驚俾人 Hack 咗要俾錢

Published by
丫丫
Share

各位 wire 民總會有唔少資料要 Backup,而家就越嚟越多人會喺屋企起個 NAS,貪佢夠晒方便只要上到網就可以將所有資料都抄晒落去,唔洗再佔用住電腦硬碟嘅位,但近期相信大家都聽過 Locky 事件,當電腦受到 Locky 加密勒索軟件入侵,就會自動將電腦甚至 NAS 的所有資料加密,要解密就要先俾錢對方取得解密辦法,唔想成為下一個受害者,可能傳統嘅燒碟備份方法會更安全。

傳統燒碟備其實安全得多

好多人都會以為 Locky 只會影響到電腦入面嘅檔案,其實 Locky 最恐怖嘅地方係會感染已掛載嘅網路磁碟同 NAS,令 NAS 內文件也會被加密。要更安心咁將影音、照片、文件儲存及處理,可以選擇另一種方法 M-DISC 作保存。M-DISC 同一般 DVD 光碟最大唔同之處,在於可以永久保存,就算高溫,高濕度,強烈太陽光下都不會影響M-DISC的保存期。唔會隨時間等因素而自然損壞,只需將資料抄入便可完全放心將寶貴資料妥善保存。

USB 介面仲可以拎出街用

市面上並非有很多燒錄機支援 M-DISC 技術,而 Buffalo DR-PT6U2 便是其中之一。大家可以輕鬆將影音、照片、文件燒錄成 M-DISC 作永久保存,咁就唔怕資料會唔見啦。而且呢款燒錄機只需一條 USB 線便能做到供電及傳送資料,機身同時配備兩個 USB 插口及 LED 通知顯示燈,當有足夠電源時 LED 會呈為綠色,而當電源不足時會亮起紅色,提醒大家要提供額外電力。大家可以利用 Boost 充電插口 進行供電,確保電源不會不足。它嘅體積亦都會比傳統 Blu-ray 燒錄機輕同薄,重量只有 220 克,機身更只有 14.4mm 厚。

建議售價:$729

查詢:漢科(3626 9899)


相關文章:
  • Synology 923+ 開箱 創造最可靠辦公室數據安全環境

  • Published by
    丫丫