運動科技

唔洗錢睇歐國盃?LeEco 宣佈推出 Euro 16 價錢

Published by
Edward
Share

歐洲各國聯賽已經結束,只剩下歐聯、歐霸兩場決賽,去到而家相信大家都更期待六月在法國舉行的歐洲國家盃吧?LeEco 早前就暗示了擁有歐洲國家盃的播映權,今日就正式宣佈月費,在記者會他們更宣佈唔洗錢已經可以睇到!點解咁筍?就等 Edward 同大家講講!

唔洗錢?只益舊客!

今次 LeEco 拿到播放歐洲國家盃播映權,其實並非獨家,但最少可以睇足 51 場,都算唔錯。此外,究竟係咪真係唔洗錢有得睇?好簡單:如果大家之前已經購買了一年或以上的「超級體育組合」,今次就唔洗加錢可以有得睇,都幾唔錯!但如果之前係買樂視盒子而獲贈的體育組合(一般來說是 6 個月),就要另費才能睇到了。

▲實際新客或者之前沒有購買了一年或以上「超級體育組合」的 wire 民,就要俾 $249 先可以睇足 51 場樂視 EURO 2016 比賽。

▲如果付出 $599 就可以加送樂視 4K 盒子連同睇足 51 場歐國盃賽事。

新客一樣唔洗錢?真係有計!

正如前文所講,對於街客或者之前未有購買一年或以上「超級體育組合」的 wire 民,最少都要付出 $249 先可以睇到今年的歐國盃直播賽事。但要「免費」睇係咪都無計?又唔係!LeEco 方面表示,只要在 7 月 31 日或之前購買一年或以上的「超級體育組合」,之前俾了的 $249(純睇歐國盃賽事)/ $599(歐國盃賽事 + 樂視 4K 盒子)就可以「回水」,變相唔洗錢。但當然,咁就要縛住一年,係咪抵玩?見仁見智了。但最少可以睇完歐國盃,睇完覺得畫質同評述都滿意,先至再科水,都算抵吧?

Published by
Edward