扮靚科技

仲玩「芭蕉扇」? 降 8 度日本 J-Cube 「電冰蛋」 + 暖手器 II 代 (加震)

Published by
依莉詩
Share

夏天又嚟到,芭蕉扇又係出動的時候。不過今次唔係講芭蕉扇,要係呢隻超強替代品 — 「冰火蛋」 !睇開 unwire 的讀者可能都記得,上年我依莉詩已經介紹過一次。咁做咩又嚟呃稿費?知未係第二代加咗震動功能囉!

10秒極速熱變凍

呢部外型似足美容機的冰火神器已經出到第二代,除了輕咗少少,外型基本上同上一代無分別,而且制冷、制熱 同 充電功能都無變。三個唔同程度的製冷功能,最低可以降到 5度。只要按下制冷鍵,並選擇模式, 10秒左右就會到達預期溫度,相當快速。熱的時候放放係頸背幾秒就 Feel 到冰涼消暑。而製熱功能同樣有三個唔同程度,最高可以升到 56度。只要按下制熱鍵,並選擇模式, 10秒左右就會到達預期溫度,同樣快速。

▲ J-Cube 冰火神器有個把手位同一塊金屬板,外型似足一部美容機。

▲ 只有 208g ,咁就可以隨時放係手袋,看門口啦!

震動功能加強玩法

第二代冰火神器最大分別就係加咗震動功能,只要連續按開關兩下就會發出每秒 300下的震動。咁就可以係冷敷或熱敷的同時震動按摩,加強功效。另外,佢有 5200 mAh 移動電源容量,只要插入 OTG 轉接頭就可充手機一至兩次,可以隨時放係手袋,看門口。

▲ 隨機附送 OTG轉接頭、充電線、手繩、手提拉繩袋。

 

7大用途話你知

用途 1: 發燒當退熱貼

如果咁唔好彩發燒,唔一定要用小林退熱貼既,只要將冰火神器調校到 1級制冷模式,溫度大約會降到 15-18 度。咁就可以吸收身體的熱力,舒緩不適。而係呢個模式下可以連續使用 6 小時,咁就唔洗半夜起身換退熱貼啦!

用途 2 : 收毛孔扮冰肌棒

原來冰火神器唔止外型似美容機,仲真係可以當冰肌棒用,只要調校到 2級制冷模式,溫度就會降到  10-13 度,同之前介紹過的 Panasonic 冰肌棒差唔多,同樣可以收毛孔。雖然金屬板的面積比較大,好難敷到 D 細節位,不過佢唔洗插線都可以連續使用 4 小時 40 分鐘,真係方便好多!

用途 3 : 扭傷當冰袋

調校到 3制製冷模式的話,溫度就會降到 5-8 度,可以連續使用 3 小時 20 分鐘。如果不幸扭傷、牙痛,就可以用來當冰袋用,令收縮血管,暫時止痛。

用途 4 : 導入爽膚水

雖然冰火神器唔似導入導出機,無離子同震動功能,不過當設定到 1級制熱模式的時間,金屬板會升到 38-40度,連續使用18小時。溫熱可以使毛孔擴張。塗完爽膚水之後,敷一陣就可以加快皮膚吸收啦!

用途 5 : 冬天當暖蛋

既然會發熱,當然可以當暖蛋用, 2級制熱模式的溫度係 46-48度,仲可以連續使用 14小時。冬天出成日街都唔怕手凍凍啦!

用途 6: M痛當暖水袋

作為女仔,有時 M痛真係幾辛苦,用暖水袋用得個一陣又唔暖,冰火神器的 3級制熱模式可以去到 54-56度,咁隔住件衫都可以敷到,仲可以連續使用10小時,唔洗成日走去換水添!

用途 7: 運動後舒緩疲勞

▲夏天都有好多戶外活動,行完山、踩完單車對腳都會又酸又疼,呢個時候最新嘅震動功能就大派用場。每秒 300次的微震配合制熱功能可以按摩小腿,舒緩疲勞。

 

依莉詩:「加埋震動功能,抵玩過美容機波!」

原本冰火神器已經夠多功能,今次除咗制冷、制熱同尿袋之外,仲加埋震動功能,但價錢一樣真係幾抵玩。佢制冷同制熱都好快,差唔多 10秒就 feel 到,唔洗慢慢等,而可以校唔同的溫度配合震動就有更多用途,最好就係可以當埋冰肌棒同導入機用,一機多用。

 

售價 :$599

查詢 :JC Shop

地址 : 觀塘創紀之城 5 期 apm 商場 L1-23 號 (3148 9455)、銅鑼灣 wtc more 世貿中心 408 號舖 (3102 2783)

Published by
依莉詩