旅遊

Gadget 人勁愛 Montmartre 防盜背包評測

Published by
高威
Share

而家真係乜都要多功能架,繼上次件多功能風褸之後,又有個經眾籌而成嘅集資項目又面世喇。呢個背囊,名為都係「蒙馬特城市安全防盜背包」 Montmartre 防盜背包 ,個名都長過人,但係我哋又好想知道到底有咩特別,所以一於為各位 unwire.hk 讀者借返嚟玩下。

Montmartre 防盜背包KickStarter 集資 £212,635

無論日常生活或是旅行都越來越多 Gadget 隨身,Notebook、耳機、相機、外置電池就免不了。不過在去到治安差的地方,很多趴手會開你背囊偷東西,甚至割爛它直接拿取。可能因為這個原因, 荷蘭的 XD Design 設計了一款方便整齊放置 Gadget 同又具防盜功能的背包

暗藏式拉鏈難偷嘢

呢個防盜背囊,最特別就係將個拉鏈收埋去背部位置,喺正面幾乎係完全搵唔到有一個拉鏈,因此佢嘅設計就係防止啲扒手偷偷地開咗拉鏈嚟攞你啲嘢。之但係唔好睇小啲扒手,其實佢地都會用刀仔去割開一啲袋,從而偷到嘢,咁樣一來,任你收得幾密實都無用。

條拉鏈佢收埋咗去近揹帶果個位,仲可以冚住,所以要搵到個拉鏈位係完全唔輕易。

 

扒手都無計。

背部可防割兼防水

佢第二個功能就係防割嘅功能。背囊正面嘅物料係用上一種防割嘅材質,令到扒手就算真係要割,都需要好大力好大動作,咁就令佢難以落手喇。至於背面,因為你自己揹住嘅,所以就無用上防割嘅材質。

佢仲話係防水架,黑色嘅膠面就係完全防水嘅,而灰色部份嘅布料就係跣水嘅,問返代理,佢哋話呢個袋都頂到黑雨……一陣嘅,太大雨嘅話佢都係會慢慢滲入去,所以都係唔建議大家雨天拎去淋。

仲有就係,個袋係唔可以洗架,因為佢入面收埋咗一條 USB 線,同埋有個 USB 接位,一洗就係咁先架喇!

防割方面呢,你要好大力先可以割得爛,到你割爛嘅時候,人地都已經發現咗喇…

個背囊都有少少防水,黑色位置因為質料關係完全唔滲水,灰色位置就跣水,可以跣走啲水。我將杯水倒落去佢都無滲到入去,證明佢都 ok 防水。

間隔多 USB 尿袋專用位 + 八達通位

睇落佢好似好唔方便咁,下下要拎嘢都要打開個後袋咁咪仲易俾人有機可乘?其實佢已經幾個暗格位,方便你收埋啲常用嘅物件,例如八達通卡、信用卡、銀包同手機咁,咁就方便日常通勤嘅嘢喇。

至於背囊嘅內部,就分成咗一格格唔同嘅嘢,方便你將你嘅 Notebook、平板電腦、筆記簿等等工作上需要嘅嘢放置整齊,係拎出嚟用嘅時候又的確係幾方便嘅。而佢內部亦特設一個專為「尿袋」而設嘅充電線頭,只要將「尿袋」連接上充電線,再將你條充電線連接上佢喺背囊外面嘅 USB 接口,你就可以唔使拎住個尿袋都可以一路充電一路用電話喇。不過,筆者琴日就試過,有啲充電器要先開咗至可以通電,因此唔係款款都可以做到咁「瀟灑」一插即充,呢個位真係敗筆。

揹帶上有暗格可以放到八達通卡大小嘅嘢。
背囊底部都有個格位可以放到銀包等常用嘅個人物品。
袋入面有好多細格位分好咗,可以俾你擺手提電腦、平板電腦等等唔同嘅用品,令你可以將啲嘢執得更整齊,都值得加分嘅!

▲  佢貼心地整咗個 USB 接口,裡面有線接駁個充電器,方便啲人個尿袋放係袋就唔使拎出嚟都可以叉電,不過佢無諗到加多個掣,有啲尿袋要開咗先叉到電嘅…

背囊可以受壓防跌

呢個袋係介紹嘅時候就講到佢耐壓同埋襟撞嘅,咁唔知道佢跌落地嘅時候,會唔會震壞我啲電子產品呢,你知啦,又 iPad 又電腦咁,一跌壞咗,咁就麻煩喇。我哋亦都實際試過,由一個人咁上下高 (小弟有 1 米 7 高) 跌落地下,入面嘅嘢都係無事嘅。不過再高啲又唔知得唔得呢。

 

女同事異口同聲覺得唔啱女仔

阿 Gi :我襯唔起佢

筆者首先問阿 Gi,佢話:「下唔好啦。」個袋嘅外型太似毒男男裝,佢襯唔起呢個袋。

依莉詩:十足十個龜背咁

筆者問咗依莉詩,佢話要揹住個龜背出街,不如留返俾我揹算喎。

 

水哥:「功能齊全又唔算貴,但外型比較男性向」

 

我就覺得個袋其實功能上真係好夠嘅,就算撇除佢個防割嘅設計,佢嘅設計都好方便各個經常要揹住各種電子產品周圍走嘅人。加埋部份防水功能,都算得上叫做全天候嘅,不過單睇外型,就算係男仔揹我都覺得有啲毒……我諗如果佢外型靚返啲,或者會多啲貪靚嘅人買,你知啦,而家追求嘅又要靚又要多功能架嘛!提提大家,個袋無保養架,所以,小心啲用!

 

蒙馬特城市防盜安全背包

購買:

[shopify embed_type=”product” shop=”unwirehk.myshopify.com” product_handle=”montmartre” show=”all”]

 

相關影片 : (請耐心等候 Loading..)

 

Published by
高威