生活科技

依莉詩空中體驗 : 先渣虛擬機 + 真。直昇機飛維港「一條龍」

Published by
依莉詩
Share

坐直昇機向來都係貴族玩意,想嘗試飛行樂趣就只好玩 VR 解下癮。 估唔到今次私人直昇機公司  Heliservices 同 提供 VR 體驗服務的 JetOne 嚟咗個 Crossover ,唔駛 $2000 就可以同時體驗真實直昇機飛行 同 學玩飛機模擬器。今日我依莉詩就去做一次上等人啦!

直升機庫零距離接觸

一大清早我就出發去 Heliservices  的基地,因為比較偏僻,大概係嘉道理農場入口再直去一個路口,所以要係錦上路西鐵站再坐多 10 分鐘的士才可到達。而基地有一大片草地同兩個圓形停機坪供直昇機上落,旁邊就有維修倉庫同休息室平房。據說只係一個月前裝修完成,所以都好新淨。

▲ Heliservices 錦上路基地設計好簡單,好有郊外的感覺。

▲ 直昇機庫停泊咗一架維修緊的飛機。

▲ 近拍俾大家睇睇直昇機的內部。

環繞維港景色,超近 IFC

參觀完直昇機庫,講番今日的行程,我地會由錦上路基地出發,穿過荃灣、貨櫃碼頭同維港,最後飛抵尖沙咀半島酒店頂層停機坪,全程大約十分鐘。雖然話只係 10分鐘,不過眼前的景色真係好吸引,親身從機艙俯瞰香港比起睇航拍機的影像震撼得多。

▲ 上機全我地先係休息室睇數分鐘安全短片。

 

 

▲ 今次搭的直昇機後排有 6個座位,前排就有兩個包括機師及導遊。扣上安全帶同戴上 headphone 就可以坐定定等待起飛。

▲ 一開始大部份都係山景,之後就會見到元朗平原。

▲ 再過一堆屋邨,就到了貨櫃碼頭。一個個的貨櫃變得好細粒,好似 Lego 咁。

▲之後就係昂船洲大橋。

▲ 話咁快就到咗 IFC,真係飛得超近。

▲ 遠望維港的景色。

▲ 話咁快就見到文化大心的頂部,就知要降落了。


相關文章:
  • 香港中午發生多宗困𨋢事故 多區電壓驟降所致
  • Tim Cook 確認今年中國有 Vision Pro 外媒發現 visionOS 加入廣東話
  • Sony PSVR2 被指暫停生產 推出一年銷量未如理想

  • VVVVIP 先睇到的半島珍品

    降落的地方係半島酒店天台,呢度係酒店的 VVVVIP 先去到的地方,平時並不開放俾公眾。呢度的環境優雅寧靜,仲放咗唔少舊飛機的零件同物品,非常值得欣賞。

    ▲ 呢個係好有歷史的舊飛機引擎。

    ▲ 仲有一 D 以前的人搭飛機時用的物件。

    依莉詩後感

    搭直昇機一向都覺得係貴族玩意,原來呢度唔駛包機都坐到,消費想像中平。如果求婚或者紀念日去應該都唔錯。雖然只係短短十分鐘的時間,但一定會非常難忘,特別係飛近 IFC 的一刻,我終於明白點解咁多外國大片都要嚟香港取景了。不過,就算唔駛包機,都要 4人以上先可以成行,所以最好都係搵多幾個朋友一齊穩陣 D。

    VR + 模擬器學揸真 ‧ 飛機

    搭完真的飛機,真係好想試下揸!不過,如果係我揸,我諗香港會好危險,所以都係去 JetOne 玩下飛行模擬器同 體驗 VR 飛行 好了!

    ▲ 轉眼去到  JetOne 中環店,我第一時間就去試玩飛行模擬器,三個巨型曲面螢幕、控制器同會震既凳,坐上去就好似係飛機的駕駛倉一樣。而玩的時候旁邊會有飛機師資格的導師指導,佢地都好有耐性,除咗教我點飛之外,仲一路講佢學飛的故事比我聽。

    ▲ 嫌模擬器唔夠真實的話,呢部就係戴住 VR 體驗飛行,就好似係空中一樣。

    ▲ 除咗飛,呢度仲有貼地的賽車模擬器,同樣好逼真架!

    依莉詩後感

    相比起坐真的直昇機,模擬器同 VR 當然做唔到咁逼真,不過都有 7-8成相似,而且模擬器同 VR 都有得親自控制飛機升降,都好值得玩架!

    Heliservices X JetOne 套餐

    空中環繞香港島 10分鐘 + VR 模擬體驗 30分鐘 $1,999/位

    空中環繞香港島 15分鐘 + VR 模擬體驗 30分鐘 $2,699/位


    相關文章:
  • 香港中午發生多宗困𨋢事故 多區電壓驟降所致
  • Tim Cook 確認今年中國有 Vision Pro 外媒發現 visionOS 加入廣東話
  • Sony PSVR2 被指暫停生產 推出一年銷量未如理想

  • Published by
    依莉詩