買物情報

$0 行政費!1 年有效期!$168 儲值卡抵唔抵玩?

Published by
丫丫
Share

現時各大電訊商都取消了 4G 無限上網計劃,但對好多人來說,都未必會經用手機上網或睇片,尤其對於好多長者或學生來說,每個月 1GB 用量都未必用得盡,白白浪費剩餘數據又要每個月俾足月費。市面上現時的預繳卡,大部份都只有 180 日期限,如果有一張預繳卡可以有更長有效期就會更方便。

啱晒學生長者訪港人士

自從香港的電訊服務商相繼取消 4G 流動無限上網服務計劃後,相信都改變咗唔少 wire 民上網的習慣,始終 1GB 真係唔多夠用,而 6GB Plan 就已經要成 $300,對於部份學生或者長者來說,智能手機最常用功能可能是與家人 WhatsApp 或上 Facebook,如果唔串流影片或下載遊戲的話,每個月其實都未必用得盡;又或者不少經常訪港的旅客或商務人士,選擇本地的月費計劃亦唔化算,而儲值卡都是這類用家的最佳選擇。信京電訊推出一款「華龍 4G 電話卡」,賣 $168 就有 2GB 本地數據同 1000 分鐘通話,而且有效期仲長達 1 年,睇落好似幾著數。

 

$0 行政費夠吸引

講到儲值卡,好多人都會去 7 仔或者街邊檔買,只要睇返收費內容,好多儲值卡其實每個月都要扣除 $2 – $3 所謂的「行政費」,所以好多時就算唔係點用,唔經唔覺餘額都會被扣盡。「華龍 4G 電話卡」當中的 $0 行政費就可以幫大家慳返少少,唔好睇少呢幾蚊,萬一緊急要用電話先發現餘額不足都「幾頭痕」。除咗 $0 行政費之外,這款預繳卡的另一個賣點就是有超長 365 日有效期,比起市面上其他預繳卡最長只有 180 日更具彈性,可以減少因要延長有效期而定時增值的不便。

 

$168 包啲咩?

市面上各間電訊商都有推出唔同的儲值卡,這款「華龍 4G 電話卡」賣 $168 睇落好似貴過其他只是幾十蚊的儲值卡,咁究竟這款儲值卡會有咩服務?一經啟用就會收取 $148 的服務計劃,當中包括了 2GB 本地 4G 流動數據以及 1000 分鐘本地及中國 IDD 通話,如果打中國固網是完全免費,至於打去中國流動電話則是扣除本地通話分鐘,如果超出用量則收取 $0.2/分鐘 (更正*如果打中國固網及手機都只是扣除本地通話分鐘,如果超出用量則收取 $0.2/分鐘)。可能唔少人都會有一個「靚冧把」用咗好耐唔想轉,只要到他們門市(暫時只有銅鑼灣店)就可以申請帶號碼轉台,無需擔心又要開多個新號碼再飛線咁麻煩。

 

 

真 4G 無限速?

今時今日如果仲叫大家用 3G 上網真係接受唔到,唔好話串流睇戲,就可能睇 Facebook 都有排 Load,「華龍 4G 電話卡」根據官方資料就話會採用 CMHK 網絡,可提供真正 4G 速度,為了一試它的實際速度,小編分別於港島(灣仔)、九龍(牛頭角)、新界(天水圍)以及地鐵站內(北角)作實地測試。測試方法除了用 OFCA Speed Test 之外,更會嘗試串流 ViuTV 節目。

港島

九龍

新界

地鐵站

當插入 SIM 卡後,網絡供應商顯示為 Shinetown,而網絡速度則顯示為 4G,而在部份位置更可顯示為 4G+,但實際速度才是重點。經測試,基本上它的下載速度都接近 40Mbps 或以上,即時串流劇集都非常之快,唔洗等慢慢 Cache 又唔會窒。至於上傳速度就大約只有 10Mbps,如果只是 Upload 相到 Facebook 或 WhatsApp 的話,都唔會有太大影響。至於地鐡站測試,雖然同樣可以收到 4G,但實際速度下降至 4Mbps,就算 Load Facebook 都較耐甚至要試多幾次,要串流睇片就最好預先 Load 定,唔係等到落車都未有得睇,呢個情況同其他電訊商差唔多。

 

隨時添食 仲有月費計劃

雖然用得儲值卡都未必是高用量用戶,而 2GB 數據或 1000 分鐘通話時間始終有用盡的一日,這款電話卡則有彈性的增值計劃。當中的「添食計劃」就是針對即時增值,例如 $188 可額外增加 5GB 數據或 $68 增值額外 1000 分鐘通話時間。儲值卡亦會有期限,只要在臨到期前購買全年計劃,即可延長有 365 日有效期。不過最吸引可算是當中的「月費計劃」,例如 $188 就有每個月 5GB 數據及 500 分鐘通話時間,比起不少電訊商的 4G 月費計劃還要便宜,當然選擇月費計劃的話,每個月未用完的數據及通話時間都不能累積至下個月。

 

多種增值方法 隨時 Check 用量

儲值卡其中一個相對不便的地方就是要定期進行增值,尤其是打算使用月費計劃的話,就必需確保賬戶內有足夠金額才可自動延續服務。它亦提供了多種常見的增值方法,無論是透過官方網站、增值券、7-Eleven 買增值券、PPS、ATM、信用卡以至透過網上銀行都可以隨時進行增值,這方面絕對不比電訊商差。如果大家不是選擇月費計劃又或者擔心數據同通話分鐘就快用完,就可以透過電話輸入不同的快捷碼,隨時查詢剩餘用量,又或者透過 *777 專線可以隨時更改不同的服務計劃。

 

辛尼評語:5GB Plan 抵過上台

自從取消了無限 4G 上網計劃,唔少人都已經改變了上網的習慣,例如在可行的情況下,都會預先用 Wi-Fi 下載影片外出觀看,以減少日常使用的數據流量,但始終難免有時外出仍要下載較大的檔案。今次實測過「華龍 4G 電話卡」,速度上大部份地方都收到 4G 仲有 40Mbps 的下載速度,絕對唔會比其他網絡差,當中小編就覺得 5GB 月費計劃唔洗 $200 就最抵用,仲無需簽約彈性更大。

 

查詢:信京電訊(8108 4008)

Published by
丫丫