流動電腦

效能及輕薄超越 Macbook - ASUS ZenBook 3 初步評測

Published by
丫丫
Share

ASUS 今日在 Computex 2016 上發布了多款新產品,其中這部以輕巧作為主打的 ZenBook 3,無論在效能以至便攜性上都有更大的突破,它更以 MacBook 作為主攻對手,究竟 ASUS 今次又可唔可以靠 ZenBook 3 取回已轉會的用家,各位 wire 民又鐘唔鐘意呢?

比 MacBook 輕 10g

好多人出街都唔想拎 Notebook 而用平板電腦作為取代,主要原因都是手提電腦太重,加埋身上各種流動裝置同瑣碎品,對於成日要出街工作的用家確實是一種負擔。ASUS ZenBook 3 的重量就太幅減輕至只有 910g,比起 MacBook 的 920g 還要輕,拎上手確實又薄又輕,同現時的平板相差唔遠,就算單手拎住都唔會覺得重。可能各位 wire 民會覺得,機身輕相對上就要放棄保護性,ZenBook 3 就全面用上鋁合金物料打造,好處除咗更「硬淨」之外,對散熱亦都有一定的幫助,雖然未能作詳細的「煲機」測試,但就以 YouTube 播 4K 片一段時間來講,機身底部都未算太熱,以一部咁薄的機來說已經不錯。

效能比 macbook 高 50%

既然 ZenBook 3 又輕又薄,用落又唔算太熱,咁會唔會在硬件上面作出取捨呢?ZenBook 3 的另一個賣點就是效能絕不弱,將會分別有 Intel Core i7 / i5 處理器 2 個版本,記憶體更配搭上 16GB DDR3,所以在剛才的 YouTube 4K 影片測試相當流暢。根據 ASUS 官方資料顯示,ZenBook 3 的效能比 MacBook 高 50%,比起 MacBook Air 亦都要高 7% 左右,當然好多時效能同實際使用體驗都會有唔同,始終 Windows 在長期使用之下,唔多唔少都會感到效能唔及新機流暢,但呢個都是同 Windows 有關。為了進一步加強各位的使用體驗,今次 ZenBook 3 最高更會配置到 1TB PCIe SSD,完完全全解決了 SSD 容量唔多夠用的問題。

第 4 代康寧玻璃更硬淨

ZenBook 3 將會配搭 12.5” 熒幕,最高支援 1920 x 1080 解像度,對於 12.5” 熒幕來說這個解像度已經足夠,夠清之餘又唔會令到字體同 icons 大幅縮細。為了更有效保護熒幕,它更用上 Corning Gorilla 4 Glass 作為保護,對於這類超薄電腦尤其重要,始終熒幕會更容易受到擠壓。對於用得手提電腦亦唔用平板,其中一個原因就是手提電腦都會有一個實體鍵盤,但好多時手提電腦的鍵盤手感始終同一般鍵盤差好遠。ZenBook 3 在鍵盤設計上亦都有花不少心思,除了鍵距同按鍵大小同一般鍵盤無異之外,按鍵的高度更提升至 0.8mm,每個按鍵的回彈感都更好而且相當寧靜,加上背光設計就算在較暗環境下都可以繼續打字。

快速充電 – 40 分鐘充 60%

不過講到 ZenBook 3 的缺點,就是與 MacBook Air 一樣得一個 USB Type-C,雖然 ASUS 都有推出自家品牌的擴充器,相信亦都可以兼容現時市面上的 Type-C 擴充器,但始終對於追求輕便的用家來說不太方便,其實只要多加一個 USB 3.0 就會好好多。ZenBook 3 的續航力都算唔錯,官方表示續航力長達 9 小時,而且支援 Fast Charging 技術,只要充電 49 分鐘就可以有 60% 的電量,萬一趕出門口先發現無電都唔洗太擔心。Touch Pad 方面,可以支援多指指令,就算用慣 MacBook 的用家都可以立即適合,無需再重新學習,在右上角亦加入了指紋感應器,要登入 Windows 10 就會更方面更安全。

辛尼評語:最平 $8,000 有找但唔係最抵玩

講咗咁耐,如果講成部機的感覺,ZenBook 3 確實唔錯,咁究竟又賣幾多錢?現時看到將會有 3 個不同版本,其中最便宜的 $8,000(USD 999) 有找,用上 Core i5 處理器、4GB RAM 同 256GB SSD,以這個規格來說其實同現時同級產品相差唔遠。至於高一級就賣 $11,500(USD 1,499),處理器已經用上 Core i7 同 16GB RAM,SSD 亦都升級至 PCIe 512GB,速度上會比普通 SSD 更快。而最頂級配置就是將 SSD 容量再提升至 1TB,售價就要再貴多 USD 500,要 $15,500(USD 1,999)先有交易,所以如果小編要買的話,Core i7 版本配 512GB SSD 就相抵玩。

Published by
丫丫