生活評測

專人教你選靚咖啡豆 + 3D 拉花!依莉詩遊新城市廣場【慢活咖啡體驗館】

Published by
依莉詩
Share

咖啡唔單單係一杯飲品,更係生活態度。今日我依莉詩就去到新城市廣場的父親節活動,從認識全球百種咖啡豆開始,到親自炒咖啡豆、調配咖啡,學習何謂慢活生活。

慢活咖啡體驗館

事源父親節就到,沙田新城市廣場將會係 6月1日至19日期間舉行 【嚐說愛‧咖啡品味體驗】活動,父子檔可以免費參加【慢活咖啡體驗館】,從認識全球百種咖啡豆、身體力行自家炒咖啡豆、用舌尖與鼻尖品嚐咖啡、親手調配飄香咖啡、解構咖啡與朱古力的完美搭配,以至穿越咖啡時光隧道,見識經典古董咖啡烹調用具器材。至於好唔好玩,等我慢慢話你知啦!

 

1) 淺嚐體驗區

第一站當然要認識一下唔同品種、產地、生長緯度、成熟程度的咖啡豆有咩分別。呢區就有個百子櫃放咗 90款不同的咖啡豆比父子們親自觀察一下咖啡豆的外型同香味。講到咖啡的來源,爸爸們應該會好有興趣,不過要小朋友一下過聽咁多唔認識的地方名,其實都幾難吸收,肯好有得畀佢地摸下、閒下,唔係都會幾悶。

▲ 生豆出自唔同國家同莊園,有 D 豆比較大粒,有 D 豆會比較青色。產地分別與經過不同處理都會令咖啡豆外表同香味有分別。

 

▲ 全世界的咖啡豆主要為兩類,分別係阿拉比卡同羅布斯塔,而市面上大部份都會加羅布斯塔,因為平 D 同咖啡味重 D 。

▲ 我地平時飲的原來只係咖啡豆的某中一部份。

2) 烘焙體驗區

作為精品咖啡,認識完咖啡豆之後就要學習如果揀走瑕疵豆。導賞員會逐步教大家如何分辨空殼豆、蟲蛀豆等等 16種瑕疵豆,以趕走咖啡中的霉味、草青味。小朋友揀好豆之後,導賞員會示範用家用炒豆機炒豆,不過…炒一次要成 8-12分鐘,小朋友係咪咁有耐性呢?

▲ 瑕疵豆主要分咗 16種,原來每一粒瑕疵豆都可能令咖啡變味。

▲ 導賞員會示範用家用炒豆機炒豆,不過過程都幾耐下架!

3) 鑑賞體驗區

去到鑑賞體驗區,總算有 D 嘢可以試下。父子可以透過 SCAA 風味輪 同 Aroma Kut Matching 咖啡風味香水瓶配對,學懂以舌頭同鼻尖解讀不同咖啡的美。

▲ 呢個咁色彩繽紛的 SCAA 風味輪,睇落好有中學課本的味道。

▲ 幸好同時有得學習杯評咖啡 (Cupping) ,了解如何描述咖啡香氣、酸度、風味、濃度,有 D 嘢飲下,感受下。

4) 沖泡體驗區

沖泡呢一 part 我覺得係最好玩,因為可以學到虹吸、外樂壓、手沖等不同沖煮咖啡的方法,為辛勞不休的爸爸送上一杯親手沖泡的咖啡。不過,身型細小的我企埋去,高度都只係啱啱好,要小朋友埋去沖,恐怕有一定的危險,所以都係爸爸代勞好了。

▲ 張枱加埋 D 工具其實都幾高,小朋友應該要幾高先玩到。

5) 品評體驗區

咖啡未必個個小朋友都識欣賞,相反朱古力就大部份小朋友都鍾意食。呢區就可以探索咖啡與朱古力兩者的搭配所併發出的無限可能,讓甜美順滑與酸澀甘甜的味道凝住最心動的回憶。

▲ 唔同濃道的朱古力與唔同的咖啡豆原來可以有不同的味道。

▲ 除咗濃度,朱古力的味道都有好多分類,香料、水果、糖蜜、土質,非常高層次。

6) 器材體驗區

學識點欣賞一杯咖啡之後,呢度仲有得睇唔同時代的咖啡機,親身試試操作古董。

▲ 唔同年代的咖啡機有不同的外型同操作方法,可以親身去試下啊!


相關文章:
  • 芬蘭推 AI 調配咖啡 4 種咖啡豆混合出奇地好喝

  • 咖啡手藝工作坊

    另一方面,只要係活動期間消費滿 $1500以上,就可以報名參加由本地手執牛耳的咖啡達人主理的五大主題藝作坊,內容涵蓋 2D及 3D立體拉花咖啡手藝、咖啡及朱古力搭配知識,還有咖啡杯皮套創作及 Coffee Art Jamming 等等。

    ▲ 而我覺得最吸引的應該係用咖啡渣繪畫,不同咖啡可以營造不同的色彩效果,而且香醇洋溢,係父親節卡的好材料。

    ▲ 另一個就係 3D拉花,可惜今日未有得學啦!

    ▲ 皮聽落係成年人的玩意,原來經過適當的指導,小朋友都可以製作一個別出心裁的咖啡杯皮套。

    依莉詩:「提早學習品味生活?」

    呢個體驗之旅同上次係太古城搞的 星巴克咖啡體驗之旅 2016 好似,所以好難唔去做比較。坦白講概念上兩者都唔錯,由學習揀豆到品嚐咖啡,令人明白到一杯咖啡都有好多層次。不過今次的目標係父子,唔好話小朋友,我地一次過聽咁多唔了解的國家名同分類都覺得頭痛,仲要等十幾分鐘睇炒豆真係幾悶。個人覺得知識上太多,小朋友未必吸收到。

     

     

    日期:2016年 6月1日 至 19日 (星期一至四:下午 3時至 8時;星期五至日:中午 12時至晚上 10時)

    地點:新城市廣場一期一樓 (近simplylife BAKERY CAFÉ)


    相關文章:
  • 芬蘭推 AI 調配咖啡 4 種咖啡豆混合出奇地好喝

  • Published by
    依莉詩