手提電話

進一步提高性價比 ! ASUS ZenFone 3 手機系列 3 部手機初步評測

Published by
丫丫
Share

今日,ASUS 係一年一度 Computex 2016 發布了旗下 3 款最新 ZenFone 3 系列,當中包括主打一般用家的 ZenFone 3; 適合追求高效能用家的 ZenFone 3 Delux, 同埋有主打大 Mon 用家的 ZenFone 3 Ultra, 唔知今次 ASUS 呢 3 款新機又有咩特別呢?

ZenFone 3 Deluxe 全金屬殼夠輕薄

講到現時的手提電話,唔少廠商都會推出金屬殼作為旗艦機的賣點之一,確實採用金屬殼的手感絕對比膠好,而且給人的感覺更有保護,但可以留意到,就算是 Apple 的 iPhone 雖然都是採用金屬殼,但為了不影響訊號的接收,在天線位置依然會見到一條膠邊。ASUS 在 ZenFone 3 Deluxe 上就完全解決了訊號接收問題,採用一體式金屬外殼,而且成部機厚度只有 4.2mm,上手絕對夠薄又夠輕,而且就算單手使用都唔會有問題,適合各位 wire 民係繁忙時間又位坐時,邊搭車邊睇網頁或睇戲都仲有一隻手可以扶實。

動態對比高為相片及電影而設

至於 ZenFone 3 Deluxe 個熒幕,如果講解像度就未必可以同人鬥,5.7” 熒幕配 1080 x 1920 解像度,同現時其他的 2K 甚至 4K 熒幕仲差少少,不過 Deluxe 個熒幕明顯做得比較貼邊,熒幕同電話邊緣只有 1.3mm 距離,好處就是當單手操控時,用拇指就可以接觸到更大的畫面比例,加上動態對比就去到 3,000,000:1,睇戲或者睇相的效果會更好。

4 軸 OIS 防震 0.03 對焦速度

近期留意到唔少電話廠商都會以鏡頭作為主要賣點,始終效能上就算用上最頂級的處理器,對一般應用上來說的影響都不大,反而今時今日越來越多人習慣用電話影相拍片,對鏡頭的質素更著緊。ASUS 早前推出過的 ZenFone Zoom 就是其中之一,以鏡頭作為賣點。至於今次 ZenFone 3 Deluxe 雖然並未套用 ZenFone Zoom 的潛望鏡頭,鏡頭位置亦都由普遍的圓形改為正方型,鏡頭用上 Sony IMX 318,擁有最高 2,300 萬像素。由於鏡頭仍然是凸出設計,因此最外層為藍寶石玻璃,可以有效保護鏡頭避免刮花。

鏡頭解像度就算再高,其實都唔及對焦快同防震重要,ZenFone 3 Deluxe 就分別有 Tri-Tech 自動對焦技術,升級版 PDAF 配以第二代紅外線對焦,可以做到 0.03s 對焦速度,再加上自動追焦功能,對於拍片就更加方便。防手震功能同樣有大幅改良,當中的 6 軸感應配以 4 軸 OIS,可以大大減少大家影相時的手震問題,唔用腳架在較暗環境都唔驚「鬆郁矇」。針對拍片亦都有 3 軸感應去改善畫面震動,而且就現場見到的即時比較,防震效果比 iPhone 6s 仲要好,而微距拍攝都同樣出色,而且對焦速度確實相當快。

6GB RAM 會出現?

雖然話就話旗艦機的效能其實唔會差太遠,ZenFone 3 Deluxe 其實用上 Qualcomm S820 處理器,配以 Adreno 530 GPU 無論打機定睇片都會有相當好的表現,而且 ASUS 更表示其中一個型號更會配搭 6GB RAM,可惜小編上手試過 2 部都只是 4GB RAM 版本,但一般的操作都已經好流暢,當然要真正試過打機先知實際效果如何。連接介面方面,與之前的估計一樣都已採用 USB Type-C,但就保留了 3.5mm 算是有考慮過用家的實際需要。用得 Qualcomm 處理器,就可以支援 Quick Charge 3.0 技術,而指紋保安同樣是基本配置,指紋感應器設於機身背面,所以一般來說都會用食指作為解鎖,當解鎖後指紋感應器仲可以當作影相快門鍵,鐘意自拍的 wire 民應該會喜歡這個設計。ASUS ZenFone 3 Deluxe 又點賣?6GB RAM + 64GB 版本將會 $4,000 有找(USD 499),各位 wire 民心動了嗎?

ZenFone 3 以性價比為本

ASUS 一向在推出手提電話時,都會有一個型號是針對中低階用家,今次 ZenFone 3 就是主打 $2,000 樓下的市場。ZenFone 3 雖然是以平作為主要賣點,但機身前後都用上 2.5D 康寧玻璃,加上略為微彎的設計,上手較為圓滑。ZenFone 3 就會以玩「色」為主,除了主要的 Moonlight Sliver、Shimmer Gold、Aqua Blue 同 Sapphire Black 之外,更會有特別色如 Aqua、Nebula 同 Glaze 等,十分適合年輕一族選擇不同款色以迎合個人喜好。

熒幕方面為 5.5”但同樣支援 1080 x 1920 解像度,呢方面就未因為是入門機而有所縮減。鏡頭其實功能上與 Deluxe 相同,同樣有快速對焦同防手震,只是像素縮減至 1,600 萬,其實對於一般分享至 Facebook 或 WhatsApp 都不會有太大影響。機身背面主鏡頭之下,同樣配備指紋感應,在入門級機種配備指紋確實較為少見,同樣可以儲存最多 5 隻手指的指紋。售價方面,3GB RAM + 32GB 版本將會是 $1,900(USD 249)左右。

6.8″ Ultra 叫平板定電話?

除了以上 ZenFone 3 同 Deluxe 這 2 款 5” 機種之外,今次更同時推出一款擁有 6.8” 熒幕的 ZenFone 3 Ultra,選擇 6.8” 機種都可能是喜歡用電話睇戲,對畫質可能會有更高要求,不過大家又唔好以為 6.8” 會用更高解像度,同樣只是 FullHD 級數,不過就加入常見在 4K UHD 電視的影像處理器,ASUS 稱之為 Tru2Life+,可以對每一個 Pixel 進行優化,令到整個畫面的對比同銳利度得到提升,小編試過用 Ultra 睇片,影像確實較鮮明立體,亦都較少出現「起渣」的問題,當然如果用到 2K 解像度就更吸引。

喇叭超大聲 + 耳機聽到 7.1 聲

要講 Ultra 較特別的地方,除了 6.8” 熒幕就是其音效設計,它配備 Dual 5 Magnet Speakers 系統,除音效更廣闊更立體之外,在音量上亦都要比其他機大聲,就算在場內人多的地方,都有足夠的音量,就算同朋友一齊睇戲或者聽歌都無需擔心唔夠大聲。ZenFone 3 Ultra 更同時加入 DTS Headphone:X 技術,只要插入耳機就可以模擬出 7。1 聲道效果,外出睇戲就更有臨場感,加上支援 24-bit/192kHz 輸出,如果不是要追求絕佳音質或有「金耳朶」的話,這個設計已經夠玩。

當埋「尿袋」用

如果大家覺得每日出街都要帶住叉電器好麻煩,唔帶又驚捱唔到成日既話,ZenFone 3 Ultra 就一部機攪掂晒,部機夠大所以可以用到 4,600mAh 電池,官方資料表示夠睇 11.5 小時電影或 Wi-Fi 上網 11.5 小時。除了夠長氣之外,萬一大家手上有其他流動裝置要緊急充電的話,ZenFone 3 Ultra 就可以化身做臨時「尿袋」,不過小編擔心這個用法最大缺點,是會加速電池老化問題,最終隨時得不償失。售價方面,ZenFone 3 Ultra 4GB RAM + 64GB 版本賣 $3,700(USD 479)。

辛尼評語:ASUS 性價比平衡度越做越好

要講手提電話,各位 wire 民第一時間未必會諗起 ASUS,確實 ASUS 以往在香港手提電話市場的策略都並非太過進取。今次 ZenFone 3 系列,Deluxe 雖然作為旗艦機,但售價仍然 $4,000 有找,至於主打入門級的 ZenFone 3 更是 $2,000 唔洗就有交易,其實預算不多又不想買中國品牌的話, Asus 是一個絕對好的選擇。至於 Ultra 小編就覺得定位已經大到不像電話,雖然唔少人都會鐘意大 Mon 的快感,打機睇片都確實更爽,但 6.8” 的手機用來通電實在有點觸目,最好配用免提吧!

相關影片:

Published by
丫丫