手機配件

手提包暗藏超多間格 返工出 Trip 行街一袋攪掂 – KNOMAD AIR

Published by
丫丫
Share

今時今日,大家出門口甚至出 Trip 都會攜帶越來越多智能產品,例如有平板電腦、手提電話、流動充電器、卡片、耳機、筆記簿同筆等等,要輕便又有條理地收納這類瑣碎物品的手提包其實很難找。今次介紹英國倫敦品牌 KNOMO 推出的 Knomad air 就 fit 晒呢個需求 !

 

做個至潮 Gadget 人

各位緊貼潮流的 wire 民,身上總有唔少流動智能產品,一部智能電話絕對唔少得,拎多部平板電腦亦都好正常,為了智能裝置可以用到全日,流動充電器亦是必備品,加上耳筒、信用卡、八達通等等,就算普通出街點都要帶個袋,好多時就因為一個袋,總會同全身打扮顯得格格不入。近期 Knomo 就專為擁有多種不同流動產品的用家推出 KNOMAD AIR,十分適合會隨身攜帶多種不同智能產品外出的用家,由於它是針對這類用家所設計,所以無論產品用料、保護性、間隔設計以至大小更能滿足各位要求。

一個袋攪掂晒

大家唔好睇少呢個 KNOMAD AIR 袋好似細細個唔裝得好多嘢,其實佢入面有好多個不同大小的間隔,其中最大的間隔可以放得落一部 iPad Air 或者其他 10” 平板電腦,除了可以放平板電腦,亦有專門擺放手提電話的位置,就算是較大熒幕手機都一樣放得落,而且所有間隔都有防刮保護層,可以避免裝置與裝置之間因磨擦或碰撞而刮花。

要應付全日外出玩或出 Trip,流動充電器都是不可缺少,在電話隔旁就有一個可以容納充電器的位置,當然大家就唔好放「好大舊」的充電器,一般 5000mAh 的充電器就已經足夠。這個設計的好處,就是擺放平板電腦和電話後,都可以照常充電,亦不會外露任何充電線。在中間大家可以可以放枝筆或者好似 Apple Pencil 的觸控筆,更有小格方便擺放耳機或 USB 線小東西。

▲可以同時放得落 iPad、電話同充電器,不過平板電腦就唔可以用套喇,會因為太厚「塞」唔落。


相關文章:
  • iPad 上市至今 14 年 計算機程式傳今年登陸 iPadOS
  • Apple 新 iPad 發佈會日期公佈 5 月 7 日晚上正式登場
  • 全新 iPad mini 傳年底上市 處理器升級其餘變動不大

  • 出 Trip 旅行都啱用

    如果大家認為 KNOMAD AIR 只適合平時出街用就錯喇,因為在設計時還考慮到大家出 Trip 去旅行時的需要。當大家搭飛機,都盡量希望隨身物品越少越好,方便自己過關又可以在飛機上坐得更舒服。大家除了可以將智能物品放入去之外,好多時外出都未必會帶好多張信用卡,KNOMAD AIR 就有專用位置,足夠大家放 1 – 2 張信用卡或者卡片,當然亦已有位置可以擺放 Passport 或者機票。另外,仲有一個細小的袋仔,就是方便大家去旅行時,可以擺放備用的記憶卡。

    ▲至於另一邊就可以放埋護照、耳機、信用卡同埋卡片,放卡片的話,每一格大約可以放到 8 張卡片。

    ▲如果同時放 iPad Air、iPhone 6s、充電器、耳機、USB 線、信用卡、卡片、護照等基本出 Trip 會隨身攜帶的物品,總重量大約 1.4kg,都唔算重。

    連個袋都可以登記

    無論用任何電子產品,都會上網註冊,先可以得到各種售後服務。大家只要登入 KNOMO 網站,利用獨一無二的 ID,就可以即時為 KNOMAD AIR 註冊,就算是一個袋都可變成專屬的私人物品。顏色方面,現時會有真皮版和普通版,真皮版分別會有粉紅同空軍藍兩種顏色,至於普通版則是黑色。真皮版手感當然會比普通版好,上手會更柔軟,但用的時候就要多加注意愛護,始終皮革物料會較容易污糟,亦會較易刮花。

    ▲這個獨一無二的 ID,可以即時為 KNOMAD AIR 註冊,變成專屬的私人物品。

    ▲真皮版的粉紅色看起來像普通clutch一樣,女仔拎出街夠晒 SHARP。

    ▲黑色帆布普通版價格更相宜而且比皮版襟用,點拎出街都唔怕花唔心痛!

    ▲KNOMO 這個品牌還有推出其他不同類型的手提袋於不同場合使用,如(左至右)皮製可充電手提包、 14吋手提包、15吋行李箱 、14吋背包等等。

    售價:$1,280(真皮版)/$880(普通版)

    查詢:Signeo Design(34032880)

    詳情:點按此


    相關文章:
  • iPad 上市至今 14 年 計算機程式傳今年登陸 iPadOS
  • Apple 新 iPad 發佈會日期公佈 5 月 7 日晚上正式登場
  • 全新 iPad mini 傳年底上市 處理器升級其餘變動不大

  • Published by
    丫丫