Categories: 手機配件

小工具助你手機拍攝 真 3D 相 + 淺景深 – Weeview Eye-Plug 3D

Published by
丫丫
Share

得意嘢的確到處都係!你以為 3D 相或者 3D 片就一定要買過部手機專用?唔係的,因為場內有展商展出了一款 Andrioid 的鏡頭 Eye-Plug,聲稱可以用來拍 3D 片,到底係甚麼來呢?辛尼為大家即場試用了。

 

隨身拍 3D 相/片

拍 3D 片就一定要昂貴嘅器材?手機隨身又玩唔玩到?場內有一間 Weeview 就推出了一款 Android 專用嘅鏡頭 Eye-Plug,只要配合埋專用 App,在拍攝相片或影片時,就可以選擇不同的對焦點,達到不同嘅景深效果,之後再配合好似暴風魔鏡的產品,就可以睇到 3D 相或 3D 影片,親身體驗過確實好易用,而且 3D 效果都叫做相當凸出,可惜暫時只有 USB Type-C 同 microUSB 2 種介面,iPhone / iPad 嘅 wire 民暫時就冇得玩。

 

 

Published by
丫丫