飲食

巡迴到香港啦!依莉詩親試「百變小櫻 MAGIC 咭」主題Cafe

Published by
依莉詩
Share

魔法 變!變!變!百變小櫻絕對係 80、90後的童年回憶。20年後小櫻終於番嚟大家身邊啦!正係日本唔同地區巡迴緊的百變小櫻主題 Cafe 今日亦登陸香港,我依莉詩當然即刻去潮聖啦!

超萌女僕小櫻歡迎你

係香港的小櫻 Cafe 佈置上同日本巡迴緊的差不多,小櫻同小狼等一班角色變身女僕同待應散落餐廳不同角落。牆上的小櫻 poster 貼滿整間 cafe ,而每張枱都有古羅卡餐紙,見到之後童年回憶番晒嚟。影相位都有兩個,店後有多個角色紙板俾你同佢地合照,商品區旁更有古羅卡盒俾你入去影,化身成其中一張古羅卡。

 

▲ 牆上的小櫻 poster 貼滿整間 cafe

▲ 商品區旁更有古羅卡盒俾你入去影,化身成其中一張古羅卡。

▲ 商品區旁仲有 D 迷你角色紙牌俾你揸住影相,超級得意。

同日本一樣的美食

食物方面同日本巡迴緊的小櫻 Cafe 一樣,有 9款食物同甜品、仲有 8款飲品。特別的是,食物除咗印有角色樣或圖案的元素,部份好似小櫻運動會食的便當同雪兔最愛的包就係 fans 先會明的菜式。

▲ MENU 幾乎沿用日本的設計,只是係日文名的菜式下加了食材翻譯。

▲ 月兔最愛的包同小櫻運動會食的便當睇落好普通,但 fans 一定會明。

▲ 基路仔與雪比的 Egg Benedict 脹卜卜超可愛。

▲ 小狼的翡翠冷麵同滿有魔力的印度肉碎咖哩飯味道都好清新,夏天食好開胃。

▲  甜品方面,知世的優雅下午茶套餐簡簡單單,但好有知世的優雅感覺。

▲ 飲品方面以凍飲為主,色彩繽紛。 基路仔芒果沙冰底層酸酸甜甜,頂層有濃厚的忌廉,層次十足。
▲ 芭菲上面的曲奇所有古羅卡背面圖案,超級可愛。

必搶限量精品

食飽飽,現場亦有百變小櫻的限量精品發售,種類雖然唔多,不過貼紙、襟章、文件夾及畫集都有, fans 們一定要搶。

 

▲ 杯同碟數量唔多,非常珍貴。

▲ 橡膠套裝匙扣 $109。

▲ 襟章 $29 個,但要隨機抽,要儲齊一套都唔容易。

▲ 叫嘢飲嘢食都會送杯墊,總供有 20款咁多,每月推出指定10款,即時說想收集全套的話最少都要去兩次啊!

依莉詩:「童年回憶番晒嚟!」

以前鍾意小櫻係因為佢成日有靚衫換,又識魔法覺得好利害。今次嚟到小櫻 cafe 咩回憶都番晒嚟!除咗有裝飾、有影相位同有精品賣呢 D 基本嘢,今次最特別係 Menu 中唔少食物都係 Die hard fans 先會明嘅,唔係普通貼個公仔上去就算的主題食物,好有心啊!

▲ 聽聞依家預約已經 book 晒,想食就只可能 walk-in 啦!不過我今日11點幾已經見到好多人係樓下排隊了。果然百變小櫻魔法神奇誰可阻擋!

百變小櫻主題 Café

日期: 2016年6月1日 至 7月31日

地點: 荃灣眾安街2-8號沙嗲王3樓

查詢:2212-3456(不設電話訂座)

Published by
依莉詩